امام جمعه موقت شاهرود عنوان کرد؛

استیصال صهیونیست‌ها در مقابل جبهه چندملیتی مقاومت

حجت‌الاسلام «سعیدی» گفت: هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت چندملیتی را در منطقه ایجاد کرده است تا نفس رژیم صهیونیستی بریده شود.
کد خبر: ۶۶۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱ - 12April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» امام جمعه موقت شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در «حسینیه اعظم مدرسه قلعه» شاهرود، با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار داشت: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیاده کردن این شعار نیاز دارد تا مشارکت مردم در اقتصاد مشخص و تبیین شود.

وی افزود: در پنج قرن گذشته موضوع حکمرانی در غرب مطرح شده است. حکمرانی غربی یعنی بخش عمده‌ای از خدمات و اقدام‌هایی که دولت انجام می‌دهد، به بخش خصوصی، سمن‌ها، جامعه مدنی و شرکت‌های چندملیتی انتقال داده شود.

حجت‌ الاسلام سعیدی با بیان اینکه در حکمرانی غربی در بخش خصوصی سه مساله مهم وجود دارد، عنوان کرد: سیاستگذاری (قانون‌نویسی)، تنظیم‌گری و تسهیل‌گری از جمله مهمترین اقدام‌های پیش بینی شده است و تنظیم‌گری بخش خصوصی از سیاستگذاری تا بازخورد و نتیجه‌گیری هفت مرحله دارد.

امام جمعه موقت شاهرود افزود: هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت چندملیتی را در منطقه ایجاد کرده است تا نفس رژیم صهیونیستی بریده شود.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت چندملیتی دارای هویت و راهبرد است، گفت: این جبهه با هدایت فکری و پرچمداری ایران تشکیل شد تا از نظام اسلامی دفاع و زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه نیروهای مقاومت عراق مستقل و با سایر جبهه‌ها هماهنگ هستند، بیان کرد: مجاهدان کشور یمن با تکلیف‌مداری در دفاع از کیان اسلام تلاش می‌کنند تا زمینه‌های ظهور فراهم شود.

امام جمعه موقت شاهرود به جنایت‌های رژیم اشغالگر اشاره و خاطرنشان کرد: جنگ غزه بیش از شش ماه طول کشیده است و امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط ممکن قرار دارد.

وی در ادامه، حمله به کنسولگری ایران توسط این رژیم جعلی را محکوم کرد و افزود: انتقام این جنایت به عنوان خواسته مردم و رهبر معظم انقلاب قطعی است؛ اما حساسیت‌های خود را دارد و باید با تدبیر و حساب و کتاب انجام شود.

خطیب جمعه شاهرود ادامه داد: رژیم اشغالگر در جنگی یک هفته‌ای توانست چند کشور عربی را شکست دهد؛ اما اکنون بیش از شش ماه در برابر یک گروه چریکی که حتی آب و غذا هم ندارند، نتوانسته پیروز شود.

حجت الاسلام سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۹ فروردین (روز ارتش جمهوری اسلامی) اشاره کرد و گفت: امروز تحولات ارزشمندی در بخش نیروی انسانی، ابتکارات و خلاقیت‌ها، تجهیزات و فناوری در ارتش جمهوری اسلامی اتفاق افتاده که موجب رضایت رهبر معظم انقلاب شده است.

وی همچنین به تحولات جنگ روسیه با اوکراین اشاره و بیان کرد: منافع آمریکا و اروپا در ادامه دادن به این جنگ است؛ اما مردم اوکراین هستند که از بین می‌روند.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به اینکه مهمترین مانع ظهور امام زمان (عج) نظام استکباری و صهیونیستی است، گفت: برداشته شدن این مانع، زمینه ظهور را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها