نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

وحدت آحاد جامعه رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین «مطیعی» گفت: دشمن از وحدت و انسجام بین امت اسلام در هراس است؛ لذا برای از بین بردن آن دست به هر اقدامی می‌زند.
کد خبر: ۶۶۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱ - 12April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی»  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی امام علی (ع) شهر سمنان برگزار شد، با بیان اینکه وحدت آحاد مختلف جامعه رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی بوده است، اظهار داشت: دشمن از این وحدت و انسجام بین امت‌های اسلام در هراس است؛ لذا برای از بین بردن آن دست به هر اقدامی می‌زند.

وی ضمن بیان اینکه شیوه تفرقه‌افکنی همواره شگرد دشمن برای بازیابی شکوه و قدرت از دست رفته خودشان در منطقه است، افزود: هر بار توطئه آنها با حضور به موقع مردم در عرصه‌های مختلف خنثی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: دشمن برای اینکه به هدف خود برسد نه گزینه نظامی بلکه فضای مجازی را نشانه رفته است؛ لذا مردم باید این توطئه‌ها را شناخته و آنها را خنثی کنند و هوشیاری در این زمینه امری ضروری است.

مطیعی با بیان اینکه خداوند نیز در قرآن کریم به پرهیز از تفرقه افکنی بسیار تاکید کرده است، تصریح کرد: برخی با انتشار مطالبی در فضای مجازی می‌کوشند تا خواسته یا ناخواسته اهداف دشمن را پیاده‌سازی کنند که باید مراقب و هوشیار بود.

وی اظهار داشت: برای ایجاد تفرقه، بسیاری از راه مسائل اقتصادی و اجتماعی وارد می‌شوند که این گونه اقدامات نه‌تنها به کشور بلکه به آخرت افراد هم صدمه وارد می‌زند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار