نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

دموکراسی غرب دروغ است

آیت الله نورمفیدی با اشاره به شهادت ٣۴ هزار نفر در غزه، گفت: ٧٠ درصد این شهدا بچه و زن هستند، گفت: این چه دموکراسی و حقوق بشری است، همه دموکراسی غرب دروغ است، با این اقدام آنها فریاد و داد همه دنیا بلند شده است
کد خبر: ۶۶۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ - 10April 2024

همدلی و نزدیک شدن دل‌های امت اسلامی به یکدیگر از نماز واجب‌تر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، آیت‌الله «سیدکاظم نورمفیدی» صبح امروز (چهارشنبه) در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلی وحدت قرائت شد، اظهار داشت: بر اساس آیات و روایات بیرون آمدن از منزل در روز عید سعید فطر همچون زمانی است که مرده ها از قبر زنده می‌شوند، خواندن نماز نیز همانند قرار گرفتن در برابر خداوند در روز قیامت و برگشت نیز همچون رفتن به منزلتان در بهشت یا جهنم است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: خداوند متعال در این ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و اطاعت، گناهان گذشته را در بخشیده و مورد مغفرت و آمرزش خودش قرار می دهد.

وی در ادامه با اشاره به خواندن دعای قبل از نماز عید فطر، گفت: پناه، ملجا و پناهگاه ما خداوند متعال است و در این دعا می‌خوانیم که؛ خدایا تو تکیه گاه ما هستی، این اساس همه ادیان آسمانی از اول تا به امروز بوده است.

امام جمعه گرگان اظهار داشت: خداوند به ما توفیق دهد این اصل و اساس ادیان آسمانی را در همه زندگی مان به وجود آورده و تقویت کنیم.

وی با اشاره به خواندن قنوت نماز عید فطر، افزود: امروز در تمام جهان اسلام، میلیون ها انسان در کنار هم و در صف واحد قرار می گیرند و در مقابل خداوند متعال سجده و خضوع می کنند و این اقدام دشمن را به لرزه در می آورد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به شهادت ٣۴ هزار نفر در غزه، گفت: ٧٠ درصد این شهدا بچه و زن هستند.

وی ادامه داد: این چه دموکراسی و حقوق بشری است، همه دموکراسی غرب دروغ است، با این اقدام آنها فریاد و داد همه دنیا بلند شده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: با وجود اعلام آتش بس در ماه مبارک رمضان، همچنان دارند به حملات خود ادامه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: دلیل اتفاقات رخ داده این است که ما قدر این روزها و عید فطر و قربان را ندانستیم و به این روز گرفتار شدیم، اگر قدر این روزها را می دانستیم برخی از کشورهای اسلامی به جای کمک وسایل جنگی برای دشمن فراهم نمی کردند.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: همان طور که نماز واجب است، همدلی و نزدیک شدن دل های امت اسلامی به یکدیگر از نماز واجب تر است.

وی گفت: این مسئله باید تبدیل به فرهنگ عمومی در بین امت اسلامی شود تا دولت ها جرات حمله نداشته باشند. ‌امام جمعه گرگان با بیان اینکه نمازهای عید فطر و قربان برای مسلمانان و دنیا یک نماد، فرهنگ و درس است، اظهارامیدواری کرد: خداوند متعال این آگاهی های اصیل اسلامی را روز به روز برای جامعه ما عمیق تر و نافذتر قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار