فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش:

شهید صیاد شیرازی برای شهادت زندگی کرد

امیر نقی زاده گفت: شهید صیاد شیرازی برای شهادت زندگی کرد، خداوند هم پاداش مجاهدت‌های او را با شهادت داد.
کد خبر: ۶۶۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹ - 09April 2024

شهید صیاد شیرازی برای شهادت زندگی کردبه گزارش  دفاع‌پرس  از لرستان، امیر سرتیپ دوم «علیرضا نقی زاده» فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش امروز (سه‌شنبه) در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید علی صیاد شیرازی که در مسجد پادگان مهندسی بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی برای شهادت زندگی کرد، خداوند هم پاداش مجاهدت‌های او را با شهادت داد. 

وی افزود: شهید صیاد شیرازی نمونه واقعی از انسانی است که برای شهادت زندگی کرد، شهید صیاد شیرازی الگویی تمام عیار برای کارکنان نیرو‌های مسلح است، مطالعه زندگی این شهید بزرگوار نشان می‌دهد که او برای شهادت زندگی کرد.

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش گفت: شهدای انقلاب اسلامی خالصانه برای رضای خدا کار و فعالیت می‌کردند و پاداش مجاهدت‌های آنان شهادت بود، خداوند به کسانی که خالصانه برای رضای او کار می‌کنند پاداش شهادت را می‌دهد، بزرگترین پاداش خداوند برای بنده‌اش شهادت است.

نقی زاده گفت: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی برای حفظ تمامیت ارضی کشورمان آماده شهادت هستند و این مهم با شهادت نیرو‌های مرزبانی در ارتش و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی ثابت شده است.

وی تصریح کرد: شهادت همواره خاص جبهه و جنگ نیست و شهدای بسیاری از بعد دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: شهدای اخیر حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق از سرداران بزرگ سپاه اسلام بودند که ادامه دهنده راه فرمانده‌هان بزرگ نیرو‌های مسلح ایران اسلامی بودند.

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش گفت: ایران اسلامی کشور شهدای بزرگی است که برای اسلام و قرآن و حفظ نظام مقدس اسلامی جان خود را فدا می‌کنند، شهید صیاد شیرازی برای اسلام و قرآن به شهادت رسید در همه برهه‌های زمانی جان‌های پاکی برای حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی تقدیم می‌شود تا انقلاب و ولایت حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار