نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

نیرو‌های مسلح ایران از دلِ مردم و برای مردم هستند

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ایران به‌عنوان حافظانِ ارزش‌های اسلامی، از دلِ مردم و برای مردم هستند گفت: شهید صیاد شیرازی یک فرمانده و انسان زبده الهی بود و مجاهدت و رشادت او در عملیات مرصاد در قلب‌ها و یاد‌ها ماندگار است.
کد خبر: ۶۶۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ - 09April 2024

نیرو‌های مسلح ایران از دلِ مردم و برای مردم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در جمع صمیمی فرماندهی و کارکنان پایور مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت به‌مناسبت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی و هفته ارتش اظهار داشت: نیرو‌های مسلحِ ایران به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی راهبردی ارتشِ ما دارای ۲ ویژگی و چند نماد خاص هستند که آن‌ها را در دنیا متمایز کرده است.

وی با اشاره به شاخصه ایمان و مردمی بودن نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: ایمانی که نیرو‌های مسلح ما از آن برخوردار است، در سایر ارتش‌های جهان وجود ندارد و لذا نیرو‌های مسلح ایران از دلِ مردم، با مردم و برای مردم هستند و زندگی می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ایران حافظانِ ارزش‌های اسلامی و منافع ملی امت اسلامی و ایران اسلامی هستند تصریح کرد: نیرو‌های مسلح ما در راه خدا و حفظ ارزش‌ها، شهدایی را تقدیم کرده و در این مسیر جانفشانی‌های زیادی داشتند.

امام جمعه رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای عرصه دریا تا شهدای انتظامی اخیر افزود: جان‌فشانی نیرو‌های مسلح ما امروز چندین هزار کیلومتر دورتر و با عبور موفقیت‌آمیز از اقیانوس‌ها و دریا‌ها که مایه اعجاب ارتش‌های دنیا و جهانیان شد، قابل مشاهده است؛ دلاورمردانی که مقابل چشمان قدرت‌های پوشالی از آبراه‌های بزرگ عبور کرده و منجر به عقب‌نشینی آنان شدند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ایران حافظ و پشتیبان ولایت‌فقیه هستند و بسیاری از ارتش‌های منطقه نیز به این موضوع اذعان دارند گفت: امروز ارتش یمن، عراق و سوریه و حزب‌الله لبنان هم به این باور رسیده‌اند که باید حافظ ولایت‌فقیه باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و مجاهدت و رشادت فراموش‌ناشدنی وی در عملیات مرصاد خاطرنشان کرد: از سال ۵۹ که دولت بعثی عراق به کشورمان حمله کرد تا سال ۶۷ که قطعنامه ۵۹۸ امضا شد، هیچ روزی برای مردم کرمانشاه به سختی روز‌های حمله منافقان و عملیات مرصاد نبود؛ مردم آن روز‌ها در اضطراب زیادی به‌سر می‌بردند و منافقان کوردل نیز از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نمی‌کردند، اما خداوند، منافقان را در همان ابتدای مسیر نابود و ویران کرد؛ منافقانی که تصور رسیدن به‌میدان آزادی ظرف یک هفته را داشتند، گویا صدام میخواست از شر‌شان خلاص شود و آن‌ها را وارد این نبرد کرد و آن‌ها نیز شکست سختی خوردند و نابود شدند.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: خداوند به ملت، جوانان و نیرو‌های مسلح ایران یاری رساند و به آنان عزت بخشید، اما منافقان کوردل امروز آواره کشور‌ها هستند و خوار و ذلیل شدند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی یک فرمانده و انسان زبده الهی بود عنوان کرد: نیرو‌های مسلح ما در دوران دفاع مقدس موفق شدند دشمنان را در دریا، زمین و هوا وادار به عقب‌نشینی کنند و این موفقیت‌ها با مجاهدت فرماندهان فداکاری همچون شهید صیاد شیرازی به‌دست آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار