اجتماع بزرگ کادر نوجوان عضو کانون‌های مساجد قم در حمایت از کودکان غزه

اجتماع هزار نفری روزه داران کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با هدف حمایت از کودکان مظلوم غزه در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴ - 09April 2024

اجتماع هزار نفری کادر نوجوان عضو کانون‌های مساجد قم در حمایت از کودکان غزهبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان قم در اجتماع هزار نفری روزه‌داران کادر نوجوان کانون‌ها خطاب به نوجوانان اظهار داشت: حضور در مسجد به شما دو فرصت را می‌دهد یکی عبودیت و بندگی و دیگری خدمت به خلق خدا.

وی با اشاره به ضرورت غنیمت شمردن این فرصت، تصریح کرد: انتصاب مسجد به خدا انتصابی حقیقی است و قطعا کسی که خادم خانه خداست مورد عنایت خداوند است و خداوند که خود حاکم نظام هستی است به بچه‌های مسجد نگاه ویژه دارد.

حجت الاسلام «مصطفی مرادی» مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری دومین لیگ کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، گفت: در فصل دوم این لیگ سه کار ویژه تعریف شده که ماه مبارک رمضان، دهه کرامت و اعتکاف علمی ویژه خرداد ماه سال آینده را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این لیگ برای چهار فصل در سال تعریف شده است که با کنشگری کادر نوجوان همراه است، ادامه داد: کادر نوجوان کانون‌های مساجد استان قم در اولین فصل این لیگ در سه کارویژه دهه فجر، ایام شعبانیه و انتخابات به رقابت پرداختند و برترین‌ها پس از داوری در مراسم سالگرد تاسیس کانون‌های مساجد تقدیر شدند.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام بهرامی از کارشناسان موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه و مقاومت مردم فلسطین در برابر ظلم به روایت گری سیره شهدا برای نوجوانان پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار