مدیرکل حفظ آثار گلستان گلستان:

راه شهدا در دفاع از عزت و قدرت کشورمان با تمام توان ادامه خواهد داشت

سرهنگ «کاظمی» گفت: ایران اسلامی به داشتن فرزندان عزتمند و عزت ساز به خود می‌بالد و بی‌شک مسیر حرکت شهدا در دفاع از عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران با تمام توان ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۶۶۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷ - 09April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و رئیس عقیدتی سیاسی استان روزه خود را با حضور در جمع سربازان افطار کردند.

سرهنگ کاظمی در ضیافت با سربازان وظیفه اظهار داشت: امروز سربازی شما و نگهبانی شما و ایثار‌هایتان در دفاع از حکومت اسلامی و امت اسلامی، در حقیقت سربازی کردن برای تک تک مردم کشور عزیزمان است و اجر و مزدش را از خداوند دریافت خواهید کرد.

وی با اشاره به اینکه عرصه خدمت مقدس سربازی شاهد ورود جوانان بسیاری است، تصریح کرد: جوانان زیادی پیش از شما وارد عرصه خدمت مقدس سربازی شدند و این عرصه را گذراندند و به صحنه زندگی خود بازگشتند اما همچنان همان انسان های با شخصیت و دوست داشتنی و عضو جامعه ما و پاره تن ما هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با گرامی‌داشت شهدای حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه و همچنین حمله کوردلانه گروهک جیش الظلم در سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از کارکنان سپاه، انتظامی و مرزبانی گفت: ایران اسلامی به داشتن چنین فرزندان عزتمند و عزت سازی به خود می‌بالد و بی‌شک مسیر حرکت این شهدا در دفاع از عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران با تمام تونا ادامه خواهد یافت.

در پایان سرهنگ کاظمی از زحمات تمام سربازان وظیفه شاغل در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تشکر و قدردانی به عمل آورد.

راه شهدا در دفاع از عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت ادامه خواهد داشت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها