پیام تشکر سپاه صاحب الزمان (عج) از حضور حماسی مردم اصفهان در تشییع شهید زاهدی

سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم اصفهان در تشییع شهید زاهدی تشکر کرد.
کد خبر: ۶۶۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸ - 07April 2024

پیام تشکر سپاه صاحب الزمان (عج) از حضور حماسی مردم اصفهان در تشییع شهید زاهدیبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم اصفهان در تشییع پیکر شهید سرلشکر «محمدرضا زاهدی» تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

 سلام و صلوات خدا بر شهدای والامقام که مشعل توحید را با ایثار خود برفراز میهن اسلامی برافروختند و باری دیگر فضای کشور را مشحون از عطر حضورشان کرده و غبار غفلت از روح و جانمان زدوند.

درود و رحمت خدا بر مردم صبور، وفادار، مقاوم و بصیر اصفهان که با حضور باشکوه خود در تشییع فرزند و فرمانده مجاهد خود، حقیقتا یکی دیگر از به یادماندنی‌ترین صفحات تاریخ این استان را رقم زدند.

از این رو خاضعانه از مردم بزرگ و شهیدپرور اصفهان، به ویژه خانواده های معظم شهیدان و نیز مسئولین لشکری و کشوری و همه دست اندرکارانی که در حماسه پرشکوه استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر سردار مجاهد سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی، ایفای نقش کردند، تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون پاسداری از آرمان‌های والای امام خمینی(ره)، شهیدان عزیز و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) را مسالت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار