فرمانده سپاه اردبیل:

راهپیمایی روز قدس یاس را در اردوگاه رژیم صهیونیستی مستولی کرد

سردار «محمدی‌اصل» گفت: راهپیمایی روز قدس عظمت اسلام و امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و مایه ناامیدی و ترس دشمنان شد.
کد خبر: ۶۶۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳ - 07April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، فرمانده سپاه اردبیل با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

بی‌تردید این حضور عظیم و حماسی شما بسیجیان و مردم فهیم و ولایت مدار استان اردبیل که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای صورت گرفت، نشان از حرکت در مسیر انقلاب و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب بوده است و همانا با حضور گسترده و بی نظیر خود عظمت اسلام و امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاندید و مایه ناامیدی و ترس دشمنان شدید.

راهپیمایی روز جهانی قدس، به‌عنوان یک حرکت حماسی نشان دهنده وحدت، اتحاد، همبستگی و بصیرت ملت در برابر استکبار جهانی و دفاع از ملت‌های مظلوم و آزاده است.

 مراسم روز جهانی قدس امسال با حضور گسترده شما بسیجیان دلاور مرد و شیر زن در کنار مردم مومن، متعهد و ولایتمدار و همیشه در صحنه استان سرافزار اردبیل از بهم پیوستن زلال انسان‌های پاک سرشت و نوع دوست ایران اسلامی، دریایی خروشان از حمایت و دلگرمی برای ملت‌های ستم‌دیده جهان آفرید و به تریبونی رفیع برای محکومیت غاصبان و جنایتکاران سرزمین فلسطین و نخستین قبله مسلمانان جهان تبدیل شد.

 روز قدس فرصتی بود تا قدرت، ابهت و صلابت و اقتدار مسلمانان آزاده جهان به رخ ستمگران کشیده شود و ناقوس سقوط و تباهی و اضمحلال غارتگران و متجاوزان به صدا درآید.

همچنین در این پیام آمده است: بر خود وظیفه می‌دانم از حضور شما بسیجیان عزیز و آحاد مختلف مردم ولایت مدار استان اردبیل، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولین محترم که در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین در صحنه حضور یافتند تقدیر و تشکر کرده و از خداوند منان، اقتدار و سربلندی روز افزون اسلام و مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران و نابودی رژیم صهیونیستی را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار