امام جمعه کازرون:

پیوند امامت و قرآن در ماه مبارک رمضان شکل گرفت

حجت الاسلام والمسلمین «صباحی» با تاکید بر فضیلت ماه مبارک رمضانن، گفت: پیوند امامت و قرآن در ماه مبارک رمضان آغاز شده بنابراین تک تک لحظه های این ماه مبارک از فضیلت بسزایی برخوردار است.
کد خبر: ۶۶۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ - 06April 2024

ماه رمضان ماه پیوند امامت و قرآن استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام والمسلمین «محمد صباحی» امام جمعه کازرون در محفل انس با قرآن نیرو‌های مسلح شهرستان کازرون که در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان با گرامیداشت و اهمیت ماه رمضان برگزار شد، اظهار داشت: ماه رمضان پیامش اراده تقویت بنده خوب بودن در مقابل خداوند متعال است. 

وی ادامه داد: در این چند روز مانده از ماه مبارک رمضان از فرصت‌ها باقی مانده به خوب استفاده نمائیم و به اصلاح درون خودمان توجه داشته باشیم. 

امام جمعه کازرون با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه نزول و بهار قرآن است، ادامه داد: پیوند امامت و قرآن در ماه مبارک رمضان آغاز شده بنابراین تک تک لحظه های این ماه مبارک از فضیلت بسزایی برخوردار است.

این استاد حوزه علمیه افزود: برای به درجه عصمت رسیدن باید نسبت به گناه تنفر داشته باشیم و باید ذوق و شوق به پروردگار داشته باشیم و بهترین الگوه برای رسیدن به خدا رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌باشد. 

حجت الاسلام والمسلمین صباحی در خصوص اهمیت روز قدس گفت و اشاره داشت: نباید فراموش کنیم که روز قدس روز آماده سازی مردم فلسطین و همه مظلومان جهان برای رهایی از دست ظالمان است. 

وی تاکید کرد: این روز نماد ظلم ستیزی و تعیین جبهه در جنگ حق و باطل بوده و روز متوقف کردن انسان‌های خونخوار و ظالم و گرفتن دست مظلومان است و روز سرافرازی مسلمانان و برافراشته شدن پرچم مقاومت ومردم مظلوم فلسطین است بنابراین کمترین کار برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین را حضور در راهپیمایی روز قدس است.

امام جمعه کازرون از حضور پرشور و باشکوه عموم مردم در این رخداد جهانی تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار