تشییع و خاکسپاری پیکر شهید القدس «محسن صداقت» در قم

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید راه قدس «محسن صداقت» از شهدای عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در دمشق، امروز همزمان با مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸ - 05April 2024

تشییع و خاکسپاری پیکر شهید القدس «محسن صداقت» در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم تشییع مطهر شهید راه قدس «محسن صداقت» از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، امروز همزمان با مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در قم برگزار شد.

پیکر مطهر شهید صداقت اوایل صبح امروز در جایگاه ویژه در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت معصومه (س) مستقر شد و آیین عزاداری همراه با اجتماع پرشور راهپیمایان روز قدس با حضور فرماندهان نیرو‌های مسلح و مسئولان استانی در این مکان مقدس برگزار شد.

سپس پیکر مطهر شهید با حضور پرشور راهپیمایان روز قدس و همراه با شعار‌های ضداستکباری و ضدصهیونیستی تا مصلای قدس و محل برگزاری نماز جمعه تشییع شد و نماز بر پیکر شهید توسط آیت الله «سیدهاشم حسینی بوشهری» اقامه شد.

در اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید، وزیر اطلاعات، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران و رییس ستاد مرکزی انتفاضه و دیگر مسئولان و فرماندهان نظامی حضور داشتند.

در ادامه، مراسم تشییع پیکر تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه یافت و پیکر این مسافر آسمانی در مقبره شهید آیت الله مفتح و شهید مدافع حرم، مهدی ایمانی خاکسپاری شد.

مراسم اولین شب خاکسپاری شهید صداقت امشب در مسجد حضرت زینب (س) واقع در خیابان هفتم تیر قم برگزار شد؛ فردا شب نیز از ساعت ۲۱ مراسمی از سوی هیات رزمندگان اسلام قم در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود. هیات محبین اهل بیت (ع) نیز روز یکشنبه از ساعت ۲۱ مراسم سوم شهید را برگزار خواهد کرد و مراسم هفتم شهید نیز پنجشنبه شب در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید صداقت با حضور خانواده و جمع زیادی از ارادتمندان شهید، شب گذشته در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، سحرگاه امروز در معراج الشهدای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم و صبح امروز در مراسم دعای ندبه مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

شهید محسن صداقت از نیرو‌های هوافضای سپاه بود که عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین مصادف ۲۱ ماه مبارک رمضان همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به همراه ۶ تن دیگر از سرداران و مستشاران نظامی ایران به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها