امام جمعه آرادان:

نابودی اسرائیل نزدیک است

حجت‌الاسلام «شریفی نیا» گفت: پایان عمر اسرائیل نزدیک شده و حتی کارشناسان کهنه کار خودشان هم به این امر اذعان دارند.
کد خبر: ۶۵۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴ - 05April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان،حجت‌الاسلام «جلیل شریفی نیا» امام جمعه آرادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: مردم امروز در اقصی نقاط شهرستان آرادان علیرغم گرمای نسبی هوا و با دهان روزه به میدان آمدند تا نشان دهند که پشتیبان مردم فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه باید قدردان این مردم بود، افزود: حمایت از مظلومان، نزد خدای متعال اجری عظیم دارد و در برابر افراد کوتاه بین و بی اعتنا به مظلومان عالم که فقط اسیر شکم و شهوت هستند و کاری به ظلم ظالمان ندارند، این حضور مردم ارزشمند است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرمایند که باید با دوستان خدا دوست و با دشمنان خدا با شدت برخورد کنید، بیان کرد: عمر جرثومه فساد یعنی رژیم صهیونیستی رو به اتمام است.

شریفی نیا با بیان اینکه اسرائیل غده‌ای سرطانی است که ۷۶ سال کودک و انسان بی گناه می‌کشد، تاکید کرد: زندان‌های اسرائیل مملو از زندانیان بی گناه با اشد شکنجه و مجازات است.

وی با بیان اینکه اسرائیل صاحبان اصلی فلسطین را از شهرهای خودشان بیرون کرده و برای خودشان کاخ‌هایی ساخته‌اند، گفت: پایان عمر اسرائیل نزدیک شده و حتی کارشناسان کهنه کار خودشان هم به این امر اذعان دارند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که عمر اسرائیل دوامی نخواهد داشت، ابراز کرد: معظم له در همین یک ماه بارها عنوان کردند که در آینده نه چندان دور زوال و نابودی اسرائیل را مشاهده خواهیم کرد و این وعده نایب امام زمان (عج) است.

شریفی نیا با بیان اینکه یک حادثه و اتفاق ناگوار در هفته جاری رخ داد که شهادت مظلومانه سردار زاهدی و سردار رحیمی و افسران رشید سپاه که به عنوان مستشاران نظامی ایران در سوریه حضور داشتند، بود، افزود: اسرائیل مستقیماً در این جنایت دست داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها