امام جمعه زنجان:

حمایت از مظلومان دستور اکید قرآن و اسلام است

آیت‌الله «خاتمی» گفت: حمایت از مظلومان دستور اکید قرآن و اسلام است. 
کد خبر: ۶۵۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ - 05April 2024

حمایت از مظلومان دستور اکید قرآن و اسلام است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «شیخ‌علی خاتمی» امام جمعه زنجان روز جمعه در پایان راهپیمایی روز قدس و خطبه های نماز جمعه شهر زنجان، اظهار داشت: حضور گسترده و پررنگ مردم در این راهپیمایی برای جهانیان معنی دار است که مدنظر امام راحل و رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت بود.

وی اضافه کرد: حمایت از مظلومان دستور اکید قرآن و اسلام است و بر این اساس نباید در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و غزه ساکت نشست چراکه سکوت در برابر این وقایع ذلت دنیا و آتش آخرت را در پی خواهد داشت. مردم مسلمان و مظلوم فلسطین ۷۵ سال تحت ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و انگلیس و برخی سران اروپا هستند و ۷۵ سال است که از خانه، کاشانه و زندگی خود آواره شده اند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب اسراییل، شروع کننده این جنایات بود و روباه پیر انگلیس ادامه دهنده و آمریکا تقویت کننده آن با تمام توان است که ارمغان آن فقر و فلاکت و غارت این مظلومان است. ۱۷ سال است که جغرافیای کوچک غزه در محاصره کامل بوده و مدعیان دروغین حقوق بشر خاموش هستند. آمریکا دشمن قدس و همه ادیان است و اعتنایی به ادیان ندارد و جز منافع خود را نمی‌بیند و جنایات و خیانتهای رژیم صهیونیستی باعث شد امروز موضوع فلسطین روی میز افکار عممومی دنیا قرار گیرد.

 خاتمی به حمایت های آمریکا از اسراییل در جنایات علیه مردم غزه اشاره کرد و گفت:‌ ۸۰ هزار بمب تهیه شده از سوی آمریکا بر سر مردم غزه ریخته شده است و بیش از ۷۰ درصد از ۳۴ هزار شهید غزه کودکان و زنان بی دفاعی هستند که مشاهده شهادت و شکنجه آنها باید وجدان دنیا را بیدار کند. روز ۱۵ مهر سال قبل در طوفان الاقصی اولین شکست سنگین این رژیم بود با اینکه خود را چهارمین ارتش مجهز دنیا معرفی می کرد که در این روز ابهت آن شکسته شد. در دومین مرحله نیز حدود ۶ ماه است با تشدید انواع جنایت به هیچ یک از اهداف خود نرسیده که این موضوع، شکستی بزرگ برای اسراییل غاصب است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر حمایت و پشتیبانی هرچه بیشتر از فلسطین و به خصوص مردم غزه، ادامه داد: این دفاع و حمایت جزو سیاست اصولی ایران است و فلسطین مساله سیاسی نیست بلکه مساله عقیده، دل و ایمان است. در حالی که تمام تلاش آمریکا و استکبار جهانی فراموشی تدریجی مساله فلسطین بود امروز خبر می رسد که راهپیمایی حمایت از این مظلومان نه تنها در ایران و کشورهای مسلمان بلکه در بسیاری از کشورهای غیرمسلمان نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها