یادداشت/ سمیه اقدامی

اندکی صبر که طوفان الاحرار‌ها در پیش است

خون کودکان و زنان بی‌دفاع قطعا دامان کثیف رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت و به زودی شاهد پیروزی نهایی خواهیم بود که به فرموده قرآن کریم «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» پس اندکی صبر سحر نزدیک است و طوفان الاحرار‌ها در پیش است.
کد خبر: ۶۵۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹ - 04April 2024

اندکی صبر که طوفان الاحرار‌ها در پیش استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «سمیه اقدامی» مسئول مشارکت زنان دفاع مقدس استان گیلان؛ امام موسی صدر می‌گوید: اسرائیل شرّ مطلق است. اسرائیل ضداسلام، ضدمسیحیت، ضدایمان، ضدقومیت عربی، ضدانسانیت و ضدمیهن است.

بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد؛ ما اسرائیل را شرّ مطلق می‌دانیم، بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند، ما در کنار شیطان می‌ایستیم، اگر اسرائیل با چپ بجنگد، ما در کنار چپ خواهیم ایستاد. اگر اسرائیل با راست بجنگد، در کنار راست خواهیم ایستاد و این است معنای «اسرائیل شرّ مطلق است».

من شخصا در حد مطالعاتم هیچ نهادی را خطرناک‌تر از اسرائیل نمی‌شناسم و اینک پس از ۶ ماه تجاوز بی‌امان رژیم کودک کش صهیونیستی شاهد شهادت بیش از ۳۰ هزار زنان و کودکان بی‌دفاع و مردان مظلوم و خستگی‌ناپذیر غزه در فلسطین اشغالی هستیم.

در طی این چند ماه هیچ نهاد و سازمان ملل و حقوق بشری خودی از خود نشان نداده و برای رساندن کمترین امکانات دارویی و غذایی و آتش بس از خود حمیت مردانه به خرج نداده و تنها این مردمان بی‌دفاع و مظلوم غزه هستند که با چنگ و دندان از سرزمین خود دفاع می‌کنند و هر ساعت جلو چشم مادر و پدر فرزندان و عزیزترین افراد زندگیشان با بمب افکن‌های صهیونیستی به شهادت می‌رسند و در آن واحد با بمباران خانه یا مدرسه و پناهگاهی بیش از ۴۰ نفر از اعضا یک خانواده به شهادت می‌رسند.

در این بین رژیم خبیث صهیونیستی علاوه بر بمباران منازل مسکونی حتی از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها هم چشم پوشی نکرده و فاجعه بیمارستان شفا و به شهادت رساندن زنان باردار و تجاوز به آن‌ها را و شهادت فرزند و همسران و اسارت مردان را نیز در بدترین شرایط ممکن انجام داده و جهان بشریت هیچ تکانی به خود نداده است.

اگر چنین حرکتی ددمنشانه در بین حیوانات اتفاق می‌افتاد قطعا دیگر حیوانات به خود می‌آمدند و راهی برای نجات همجنسان خود پیدا می‌کردند اما وا مصیبتا که در غزه مردمان مظلوم و مسلمان هیچ یار و یاوری در دنیا ندارند و طی ۶ ماه گذشته با شهادت بیش از ۳۵ هزار و اندی که ۱۴۰ نفر از آن‌ها خبرنگاران هستند، این تعداد از جمعیت ثابت کردند که در راه و عقیده و مرامشان ثابت قدم و استوار هستند و قطعا از این شعب ابیطالب که مشرکان یهود و صهیونیست برایشان به وجود آورده‌اند نجات پیدا خواهند کرد چرا که وعده خداوند متعال حق است و خداوند فتح و ظفر را نصیب شان خواهد کرد.

خون کودکان و نوجوانان و زنان بی‌دفاع و آه و ناله‌های دختران و زنان قطعا دامان کثیف رژیم صهیون را خواهد گرفت و به زودی شاهد پیروزی نهایی خواهند شد که به فرموده قرآن کریم " ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم ".  

اگر در این بین خونخواران جهان همچون آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و همدستانشان دستشان به خون کودکان مظلوم آغشته شده و تمام قدرت‌شان این است که کودک‌کش و از بین برنده نسل مسلمان و مسلمین باشند بدانند که خداوند متعال حضرت موسی پیامبر را در دل فرعون بزرگ کرد و موسی فرعون را به سرنوشت شوم و به کشتار گاه اصلی فرستاد و قطعا خداوند پاسخ این وحشی‌گری‌ها را خواهد داد.

اما آن چیزی که دل هر مسلمان و هر انسان آزاده‌ای را در دنیا به درد می‌آورد تصاویر وحشتناک از کودکان و زنان و مردانی است که عزیزترین کسان خود را از دست می‌دهند و مگر می‌شود تحمل کرد مرگ عزیزترین کس زندگی را؟ اینک در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس که یادگار  امام راحل انقلاب اسلامی ایران است همه مردمان آزادی خواه جهان و علی الخصوص مسلمین در هر گوشه و کنار که هستند با دهان روزه، اما با اتحاد و همدلی و با همزبانی خواهند آمد و به دفاع از مردم عزیز غزه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان ددمنشنانه رژیم صهیونیستی خواهند زد و با حضورشان در کنار مردم مظلوم غزه خواهند ماند.

انسان‌های آزاده‌ای که اگر در زمان رسول الله (ص) در شعب ابیطالب بودند قطعا پیامبر مکرم اسلام را یاری می‌کردند و ان شاءالله نصرت الهی نیز شامل حال مردم بی‌دفاع غزه خواهد شد.

و اما قطع به یقین تجاوز و حمله رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه نیز بی‌جواب نخواهد ماند و خون شهدای عزیزمان از ابتدا طوفان الاقصی که به مقام والای شهادت نائل آمدند نیز پایمال نخواهد شد و به فرموده، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد و آن‌ها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی؛ و قطع به یقین خون بهای ۱۸ شهید فرمانده و مستشاری عزیزمان سردار شهید سید رضی موسوی، سردار شهید محمد رضا زاهدی، سردار شهید محمد هادی حاجی رحیمی، شهید حسین امان اللهی، شهید سید مهدی جلادتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقا بابایی، شهید سید علی صالحی روزبهانی،  شهید بهروز واحدی، شهید رضا زارعی، شهید سعید علیدادی، شهید علی آقازاده نژاد، شهید سعید کریمی، شهید حسین محمدی، شهید صادق امید زاده، شهید محمد امین صمدی، شهید پناه تقی‌زاده و شهید محمد علی عطایی را که از ابتدای طوفان الاقصی توسط رژیم خبیث اسرائیل با راهبرد و تاکتیک اساسی و خواهیم گرفت و  جواب دندان‌شکنی به آمریکا و اسرائیل و عمال شان در منطقه خواهیم داد و به زودی نابودی و حقارت این خون خواهان زالو صفت را خواهیم دید.

در این راه نگاه تک تک مان را به کلام مطهر نائب امام زمان‌مان می‌دوزیم و هم نوا و همکلام با ایشان پیش خواهیم رفت البته نه در زمان مشخص و نه در مکان مقرر، بلکه به فرموده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز (آمریکا و اسرائیل غاصب) ما آنجایی که  شما فکرش را هم نمی‌کنید در آنجا حاضر می‌شویم البته به طور مستقیم ما وارد جنگ با اسرائیل نمی‌شویم چراکه ما هم اکنون وارد جنگ با اسرائیل شده‌ایم، اما به سبک و صبر خودمان و این سگ زرد را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ می‌اندازیم پس اندکی صبر سحر نزدیک است و طوفان الاحرار‌ها در پیش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها