پیام فرمانده مرزبانی استان گلستان به مناسبت روز جهانی قدس؛

روز «قدس» نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل بود

سرهنگ حاتمی با صدور پیامی روز جهانی قدس، روز خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۵۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳ - 04April 2024

روز «قدس» نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل بودبه گزارش دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان با صدور پیامی روز جهانی قدس، روز خروش امت اسلامی بر علیه استکبار جهانی را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس یادآور حضور مسلمانان برای حمایت از مردم مستضعف ومظلوم فلسطین است، در این روز مسلمانان با ندای عدالت خواهی و استکبار ستیزی بار دیگرحمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین و غزه به استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل اعلام خواهند کرد.

روز" قدس" نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده تا برای همیشه مسئله فلسطین تا آزادی قدس شریف در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و مسلمانان فراموش نکنند که فلسطین پاره تن اسلام است.

آنچه مسلمانان جهان در روز جهانی قدس فریاد می‌زنند ندای عدالت خواهی تمامی ملل مظلوم جهان است، لذا تجمع روز جهانی قدس در سراسر دنیا، امروزه به عنوان نمادی برای یک عزم جهانی در جهت عدالت خواهی و آزادی طلبی ملت‌ها تبدیل شده است.

امت مؤمن و روزه دار ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر بانگ "مرگ بر آمریکا"و "مرگ بر اسرائیل" را فریاد خواهند کرد و در لبیکی دیگر به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، که همان آزادی قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق خواهند نمود.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین و مردم مقاوم غزه و تقدیر از مشارکت اقشار مختلف مردم استان در صحنه‌های مختلف انقلاب، از آحاد مردم انقلابی استان گلستان و همکاران محترم می‌خواهم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را نسبت به وجود رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت از آرمان بزرگ امام اعلام نموده تا آرمان فلسطین و یاد و خاطره این روز در اذهان بشریت برای همیشه زنده بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار