رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

رژیم صهیونیستی از بیرق اسلام در هراس است

حجت الاسلام «باقری» گفت: رژیم صهیونیستی از برافراشته شدن بیرق اسلام در قلب سرزمین فلسطین و غزه همچنان در هراس و بیم است.
کد خبر: ۶۵۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ - 04April 2024

رژیم صهیونیستی از بیرق اسلام در هراس استبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت الاسلام «حسن باقری» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل امروز در آستانه روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز قدس نه تنها روز حمایت امت اسلامی از قدس شریف است بلکه روز وحدت و همگرایی امت اسلامی در برابر تمام مستکبران روزگار است.

وی خاطرنشان کرد: در این روز با عظمت مردم مؤمن و روزه دار استان اردبیل همصدا با سایر شهر‌های کشور حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان داده و اوج انزجار خود را از صهیونیسم جهانی اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل به برنامه‌های روز جهانی قدس در اردبیل اشاره و تصریح کرد: راهپیمائی روز جهانی قدس در اردبیل از ساعت ۱۰:۳۰ به صورت متمرکز از میدان شریعتی به سمت میدان مصلی اردبیل آغاز خواهد شد تا روزه داران با ندای «الله اکبر» و بیزاری از طاغوتیان زمان بتوانند حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم و ستمدیده سرزمین‌های اشغالی در فلسطین اعلام کنند.

باقری عنوان کرد: این مراسم با سخنرانی علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل در مجلس و صدور قطعنامه به پایان رسیده و شرکت کنندگان برای برپایی نماز عبادی - سیاسی جمعه در مصلی حاضر خواهند شد.

وی افزود: روز قدس تنها تعلق به فلسطین و مردم این منطقه ندارد بلکه روز اسلام و حمایت از حکومت اسلامی است و در این روز باید بیرق اسلام ناب محمدی در عالم برافراشته شود.

باقری اسرائیل را دشمن بشریت معرفی کرد و گفت: امروز صهیونیسم غاصب و کودک کش با بشریت دشمنی دارد و باید ریشه این خباثت ملعون را از بن و اساس برچید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار