مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برگزاری راهپیمایی روز قدس نمایانگر مواضع مسلمانان در مورد موضوع فلسطین است

«واحد» گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس نمایانگر مواضع مسلمانان در مورد موضوع فلسطین است و در این راستا با توجه به اهمیت این موضوع خواستار مشارکت گسترده در تظاهرات ضدصهیونیستی در این روز شده است.
کد خبر: ۶۵۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ - 04April 2024

«علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان اردبیل با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای منطقه و همچنین فلسطین اشغالی، ضمن تاکید بر تداوم اهمیت موضوع فلسطین و روز قدس برای جهان اسلام از همه مسلمانان برای دعوت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با اشاره با نام گذاری این روز به روز قدس توسط امام خمینی (ره)، برگزاری هر چه باشکوه تر روز قدس را ضرورتی برای حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از حقوق مردم آن برشمرد و تاکید کرد که جنایت‌های اسرائیل غاصب در غزه و حمله به کنسولگری ایران یکی از بزرگترین جنایات چند سال اخیر است.

واحد گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس نمایانگر مواضع مسلمانان در مورد موضوع فلسطین است و در این راستا با توجه به اهمیت این موضوع خواستار مشارکت گسترده در تظاهرات ضدصهیونیستی در این روز شده است.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست ها در ترور سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار «محمدرضا زاهدی» و سرتیپ پاسدار «محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و لبنان و جمعی دیگر از مستشاران ایرانی اشاره کرد و گفت: ممکن است شکل برگزاری تجمعات و روند مبارزات علیه رژیم صهیونیستی توسط مقاومت تغییر کرده باشد اما مقاومت همچنان بر موضع اصولی خود مبنی بر دفاع از ملت فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر تاکید دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار