صدرالحسینی: ایران هیچ ابایی درباره حمایت از فلسطین ندارد

رژیم صهیونیستی به دنبال این است که ایران را به عنوان مهمترین حامی معنوی فلسطینیان و آرمان فلسطین به خاطر عملیات طوفان الاقصی و ضربات جبران ناپذیر و ترمیم ناپذیری که به بدنه سیاسی، اقتصادی، راهبردی، اجتماعی و نظامی‌اش خورده مقصر جلوه دهد.
کد خبر: ۶۵۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ - 03April 2024

صدرالحسینی: ایران هیچ ابایی درباره حمایت از فلسطین نداردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید رضا صدرالحسینی» کارشناس ارشد مسائل منطقه درباره حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در خصوص حمله نظامی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق شکست‌های مستمر از مردم غزه و مقاومت فلسطین است. در واقع رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی با یک ترمیم ناپذیری در حوزه‌های مختلف به خصوص نظامی و امنیتی روبرو شده و تلاشش بر این است که با افزایش جنایات خود شرایطی برای حفظ و بقای خود ایجاد کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از همان زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی انگشت اتهام را به سمت جمهوری اسلامی نشانه گرفت، افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که ایران را به عنوان مهمترین حامی معنوی فلسطینیان و آرمان فلسطین به خاطر عملیات طوفان الاقصی و ضربات جبران ناپذیر و ترمیم ناپذیری که به بدنه سیاسی، اقتصادی، راهبردی، اجتماعی و نظامی‌اش خورده مقصر جلوه دهد. البته رسانه‌های گوناگون تلاش‌های فراوانی را در این رابطه کردند، اما همه جهان متوجه جنایات رژیم صهیونیستی و افزایش تنفر نسبت به این رژیم شدند. قهرمانی این قضیه نیز کاملا مشخص شد که با حمایت مردم غزه، شجاعت و رزمندگی مقاومت فلسطین دارد صورت می‌گیرد.

کارشناس ارشد مسائل منطقه با بیان اینکه ایران هیچ ابایی درباره حمایت از مردم فلسطین و آرمان فلسطین نداشته و ندارد و تعیین روز قدس هم کاملا این موضوع را به اثبات می‌رساند، گفت: دیدار مقامات ارشد مقاومت فلسطین با مقامات ارشد جمهوری اسلامی نشان دهنده حمایت جمهوری اسلامی از این آزادگانی است که بیش از ۷۰ سال برای استقلال خود و مقابله با تجاوزگران در حال جنگ و ستیز هستند.

صدرالحسینی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه در این مدت رژیم صهیونیستی تلاشش بر این بوده که با اقداماتی همچون شهادت مستشاران ایرانی به گونه‌ای جمهوری اسلامی را به صورت مستقیم وارد مقابله با خود کند تا بتواند با گسترش جغرافیای جنگ و افزایش حامیان خود به حیات منحوسش ادامه دهد، افزود: یکی از مقامات امنیتی سابق رژیم صهیونیستی هم گفته بود که اسرائیل دنبال جنگ تمام عیار با جمهوری اسلامی ایران است تا بهانه‌ای برای بمباران تاسیسات اتمی ایران داشته باشد.

صدرالحسینی در پایان با بیان اینکه حتما واکنش جمهوری اسلامی نسبت به این مسئله یک واکنش جدی حقوقی خواهد بود، گفت: البته جبهه مقاومت حتما به وظایفش همچون شش ماه گذشته عمل خواهد کرد. نشانه‌های آن رزمندگان مقاومت یمن هستند که در چارچوب ارتش ملی یمن توانستند حامیان رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا و انگلیس را در یکی از مهمترین آبراه‌های جهانی و دریا‌های بین‌المللی یعنی دریای سرخ و گذرگاه باب المندب به چالش جدی بکشند. یا مقاومت عراق که توانسته بندر ایلات را به یک توقف دائمی تبدیل کند. بر این اساس جمهوری اسلامی حتما دست بسته نیست، ولی به هیچ عنوان در نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی بازی نخواهد کرد و حتما با عقلانیت مناسب در ارتباط با این جنایت رفتار خواهد کرد.

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها