مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

انتقام خون شهدای سپاه امید بخش و جریان‌ساز خواهد بود

حجت‌الاسلام «جعفرزاده» گفت: انتقام خون شهدای سپاه سخت و پشیمان کننده برای صهیونیست و امید بخش و جریان‌ساز برای محور مقاومت خواهد بود.
کد خبر: ۶۵۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶ - 03April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «قاسم جعفرزاده» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل‌ امروز (چهارشنبه) در پیامی در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت فرماندهان سپاه، گفت: شهادت بالاترین هنر مردان الهی و بزرگترین ودیعه خدا برای بندگان خالص است.

وی افزود: در تاریخ بشریت جبهه مقابل شهدا که جزو پاکترین و بهترین انسانهای روی زمین هستند، جبهه ای به نام صهیونیسم جهانی قرار دارد و به حول و قوه الهی جبهه شهدا همواره پیروز میدان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: بنا به آیات قرآن، بزرگترین دشمنان اهل ایمان، یهود است.

جعفرزاده عنوان کرد: در جنگ آخرالزمانی و نبرد تمدنی بزرگترین جنگ در منطقه فلسطین و قوم یهود اتفاق خواهد افتاد لذا صهیونیست برای این جنگ بدنبال همراهی با مسیح است.

وی آموزه‌های مهدوی و ناب شیعی را برترین و محکم‌ترین سلاح در نبرد تمدنی برشمرد و گفت: عمق نگاه به صهیونیسم باید نگاه آخرالزمانی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در تاریخ دیده شده ک خدا به یهود فرصت تشکیل حکومت واحد نداده لذا خود را همواره مانند انگل در دل یک حکومت دیگر جا می دهند.
 
این مسئول خاطر‌نشان کرد: کشوری مانند فلسطین، دارای جغرافیای سیاسی و استراتژیک، شکست ناپذیر بوده و اسرائیل این عمق استراتژیک را ندارد و محکوم به شکست است.

جعفرزاده تصریح کرد: اسرائیل تنها یک پادگان نظامی است و کشور محسوب نمی شود و با اتحاد مسلمانان شکست سختی خواهد خورد.

وی افزود: حماس در پیشانی نبرد تمدنی با بدترین دشمن عصر حاضر در حال جنگ است و یقینا اسرائیل به عنوان دشمن جنگ اخرالزمانی به اهداف خود نخواهد رسید و مقاومت و حماس پیروز میدان خواهند بود.

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با محکومیت حمله رژیم غاصب اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه تصریح کرد: اسرائیل برای بیرون رفتن از معرکه دست به ترور می زنند و در این میان تحلیل گران نباید تحلیل ذلیلانه کنند.

جعفرزاده انتقام عادلانه، اثرگذار و پشیمان کننده را پاسخ کوبنده در برابر وحشی‌گری رژیم صهیونیست عنوان کرد و متذکر شد: انتقام خون شهدای سپاه، باید تمام کننده برای دشمن و امید آفرین، جریان ساز و گفتمان ساز برای تمدن اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها