استاندار خراسان شمالی:

گروه‌های جهادی در سال جهش تولید با مشارکت مردم فعال‌تر عمل کنند

حسین نژاد گفت: گروه‌های جهادی که مردمی هستند، در تأمین ماشین آلات و تامین مکانی برای استقرار آن‌ها حمایت می‌کنیم و در سال موسوم به جهش تولید با مشارکت مردمی انتظار داریم بسیج سازندگی درشهرستان‌های تازه تاسیس به صورت ویژه منشا خدمت باشد.
کد خبر: ۶۵۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ - 03April 2024

گروه‌های جهادی در سال جهش تولید با مشارکت مردم فعال‌تر عمل کنندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، نشست تخصصی بسیج سازندگی که با حضور «محمد‌رضا حسین‌نژاد» استاندار خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) و مدیران و نمایندگان حدود ۳۰ دستگاه اجرایی در محل استانداری برگزار شد.

در این نشست استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: مشارکت گروه‌های جهادی در پیشبرد پروژه‌های بهداشتی، آموزشی، عمرانی، آبرسانی و راه و... هم مشکلات دست و پاگیر قوانین واگذاری به پیمانکاری را ندارد و هم هزینه‌های خدمات را کاهش می‌دهد و مقرون به صرفه است.

وی افزود: از گروه‌های جهادی که مردمی هستند، در تأمین ماشین آلات و تامین مکانی برای استقرار آن‌ها حمایت می‌کنیم و در سال موسوم به جهش تولید با مشارکت مردمی انتظار داریم بسیج سازندگی درشهرستان‌های تازه تاسیس به صورت ویژه منشا خدمت باشد.

در ادامه جلسه سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه استان نیز از حضور گروه جهادی ۱۵۰ نفره در شهرستان راز و جرگلان خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی، گروه‌های مردمی هستند و می‌توانند در توسعه استان نقش آفرین باشند.

این مسئول اضافه کرد: بسیج سازندگی در محرومیت زدایی، درحوزه‌های سلامت، فرهنگی و اجتماعی، امنیتی، راه سازی، آبرسانی و کشاورزی و سایر حوزه‌ها می‌تواند کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها