با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد

وادحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه اعلام کرد که این حمله بدون مجازات نخواهد ماند.
کد خبر: ۶۵۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴ - 03April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه اعلام کرد که این حمله بدون مجازات نخواهد ماند و خون بی‌گناه این شهدا، باعث عزم بیشتر برای مقاومت و مقابله با دشمن اسرائیلی خواهد شد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ اشتَریمِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقتُلونَ وَیُقتَلونَ…» (توبه/۱۱۱)

خداوند از مؤمنان، جان‌ها و اموالشان را خریداری کرده، که (در برابرش) بهشت برای آنان باشد؛ (به این گونه که) در راه خدا پیکار می‌کنند، می‌کشند و کشته می‌شوند.

بار دیگر رژیم ددمنش و سفاک صهیونیستی در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر خود در غزه قهرمان و مقاوم با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و نقض فاحش مقررات بین‌المللی، منجر به شهادت سرداران رشید اسلام «سرتیپ پاسدار محمد رضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدارمحمد هادی حاجی رحیمی» و چندین نفر از مستشاران نظامی و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های سوری شدند. شهادت این رزمندگان مجاهد و خستگی‌ناپذیر میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سربازان مکتب اهل‌بیت علیهم السلام و نظام انقلاب اسلامی در روز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام قلوب مومنین را محزون و جریحه دار ساخت.

بدون شک پاداش این شهیدان والامقام در مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه خود در دفاع از نظام انقلاب اسلامی و برقراری امنیت پایدار ایران اسلامی و پشتیبانی از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین جز شهادت و همنشینی با مولای متقیان امیرالمومنین علی علیه السلام نبوده و رژیم تروریست و قاتل اسرائیل که با زیرپاگذاشتن همه قوانین انسانی و بین المللی به ویژه در فلسطین از روی خشم و استیصال دست به چنین جنایت بزدلانه‌ای زده است، بداند که به حول و قوه الهی تا نابودی آن بنابر وعده الهی چیزی نمانده است؛ «وَلِیُمَحِّصَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَیَمْحَقَ الْکَافِرِینَ» (آل عمران/۱۴۱).

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان آسمانی به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله و همه همرزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی، اعلام می‌دارد بند به عنوان سرباز ولایت فقیه از هر تصمیم مقام معظم رهبری حفظه الله قاطعانه حمایت می‌کنم و آمادگی خود را همچون گذشته برای هرگونه جانفشانی در راه مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی اعلام می‌دارم.

در پایان از درگاه حضرت احدیّت برای آن شهیدان والامقام رضوان و غفران الهی و همنشینی با انبیا و اولیاء الله و برای خانواده معظم و بازماندگان آن‌ها صبر جمیل و پاداش وافر و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار