نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل:

عاقبت‌ بخیری دنیا در گرو مدیریت مصلح جهانی است

آیت‌الله «عاملی» به عاقبت‌ بخیری دنیا اشاره کرد و گفت: دنیا زمانی عاقبت بخیر می‌شود که رهبری آن به دست صالح‌ترین افراد افتاده و در روی زمین مصلح جهانی مدیریت کند.
کد خبر: ۶۵۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ - 03April 2024

عاقبت‌بخیری دنیا در گرو مدیریت مصلح جهانی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سیدحسن عاملی» نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل شامگاه (سه شنبه) در مراسم احیای سومین شب از لیالی قدر در مصلی اردبیل به ویژگی‌های آخرالزمان اشاره کرد و اظهار داشت: دنیا زمانی عاقبت بخیر می‌شود که رهبری آن به دست صالح‌ترین افراد افتاده و در روی زمین مصلح جهانی مدیریت کند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال تولیت بشر را هیچ وقت به دست ظالمان و مستکبران نظیر هیتلرها، صدام‌ها و ریگان‌ها نسپرده بلکه این هدایت به دست شایسته‌ترین افراد رقم خواهد خورد تا وعده الهی در ظهور مصلح جهانی محقق شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: با ظهور آخرین ذخیره الهی بساط بحران اخلاقی، تربیتی و سایر رذیلت‌های انسانی برچیده خواهد شد تا انسان‌ها به آرامش و امنیت کامل برسند.

عاملی ادامه داد: اگر تولیت بشر به دست صالح‌ترین انسان‌ها رخ ندهد پس نتیجه و خروجی خلقت بیهوده و عبث خواهد بود و تکمیل رسالت انبیا نیز به حال خود رها می‌شود.

وی اضافه کرد: تمام آثار و خصلت‌های انبیای الهی در امام عصر تجلی یافته و او به تنهایی اصلاح جامعه را به همراه برقراری عدالت در شیرین‌ترین و جذاب‌ترین شکل به نمایش می‌گذارد.

امام جمعه اردبیل گفت: شیعه تنها گروهی در دنیاست که امامش زنده است و انتظار او باید از نوع انتظار قرب ظهور باشد و بدون یاس و ناامیدی منتظران آن حضرت صبح تا شام در انتظار ظهور و تحقق وعده الهی باشند.

عاملی با بیان اینکه کار خلقت بیهوده و بی سرانجام نیست، ابراز داشت: پنج عنصر نمودی از عقلانیت این دنیاست که امامت، قانونمداری، تربیت درست و معاد جلوه‌هایی از این عقلانیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار