به صدا درآمدن آژیر خطر در جنوب مناطق اشغالی

آژیر خطر در بخش‌هایی از مناطق جنوبی فلسطین اشغالی از ترس نفوذ پهپاد به صدا درآمد.
کد خبر: ۶۵۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵ - 03April 2024

به صدا درآمدن آژیر خطر در جنوب مناطق اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، آژیر‌های خطر در بخش‌هایی از مناطق جنوبی فلسطین اشغالی به ظن نفوذ پهپاد به صدا درآمده است.

همزمان المیادین گزارش داده است که آژیر خطر در مرز اردن و فلسطین اشغالی از ترس نفوذ پهپاد به صدا درآمده است.

جزئیات بیشتری از این خبر در دست نیست، اما حمله اخیر رژیم صهیونیستی به تأسیسات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه باعث شده تا صهیونیست‌ها نگران پاسخ ایران بعدی باشند و از این رو نگرانی‌ها در مناطق اشغالی از پاسخ احتمالی ایران در حال افزایش است.

روز دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳، جنگنده‌های اف- ۳۵ وابسته به نیروی هوایی ارتش اسرائیل با ورود به آسمان جولان اشغالی به وسیله شش موشک هدایت شونده ساختمان کنسولگری و محل سکونت سفیر ایران در دمشق را هدف قرار دادند. با وجود تشدید اقدامات میدانی برای یافتن اجساد شهدای احتمالی این جنایت تعداد شهدا ۷ تن و زخمی‌ها ۱۲ نفر اعلام شدند. در میان شهدا این حادثه نام سردار محمد زاهدی از فرماندهان نیروی قدس سپاه؛ معاون ایشان سردار محمدهادی حاجی رحیمی، سردار حسین امیرالله رئیس ستادکل سپاه پاسداران در امور سوریه و لبنان و تنی چند از مستشاران ایرانی حاضر در سوریه به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار