پیکر مطهر شهید «صالحی روزبهانی» ۱۸ فروردین در بروجرد به خاک سپرده می‌شود

پیکر شهید سیدعلی (عباس) صالحی روزبهانی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، روز ۱۸ فروردین ماه در شهرستان بروجرد تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۶۵۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷ - 02April 2024

پیکر مطهر شهید صالحی روزبهانی ۱۸ فروردین در بروجرد به خاک سپرده می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس‌ از لرستان، پیکر شهید سیدعلی (عباس) صالحی روزبهانی روز پنجشنبه همراه دیگر شهیدان حادثه تروریستی کنسولگری ایران در سوریه به تهران انتقال می‌یابد و روز جمعه مصادف با روز قدس، تمامی شهدا با حضور مردم در پایتخت تشییع می‌شوند.

همچنین جمعه شب پیکر شهید صالحی روزبهانی به لرستان انتقال می‌یابد و با توجه به وصیت شهید و مساعدت خانواده، روز شنبه ۱۸ فروردین ماه در بروجرد تشییع و به خاک سپرده می شود.

منابع خبری عصر روز دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند که موجب تخریب این ساختمان شد و خودروهای مقابل آن هم خسارت دیدند.

به گفته حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی ایران، جنگنده‌های F۳۵ رژیم صهیونیستی با شش موشک ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق را تخریب کردند که در اثر آن هفت نفر به شهادت رسیدند.

شهید صالحی روزبهانی با حدود ۲۴ سال سن، متولد شهرستان بروجرد و متاهل بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار