بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد در پی حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در پی به شهادت رسیدن سرداران «محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی» و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ - 02April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در پی به شهادت رسیدن سرداران «محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی» و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه ای صادر کرد. 

متن پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» (آل عمران ۱۶۹)

امروز محور مقاومت بیش از هر زمان دیگری خاری بر چشم خون خواران و جهان خواران دنیا است. کسانیکه با خوی وحشی گری و گرگ صفتی از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم فلسطین و منطقه دریغ نمیکنند و به فضل الهی خون‌های به ناحق ریخته مسلمانان دامن آن‌ها را فرا خواهد گرفت.

به خاطر داشته باشید که این حمله توسط رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، نشان‌دهنده یک تلاش بی‌پایان برای تضعیف و ضربه زدن به مقاومت مردم فلسطین و ایستادگی آن‌ها در مقابل سرکوب و اشغالگری می‌باشد. این حمله نشان‌دهنده ناتوانی و ترس از ایستادگی مردم فلسطین و مقاومت‌های مردمی در منطقه است. این جنایت، تلاشی برای تضعیف اراده ملت ایران در حمایت از مقاومت‌های منطقه است. 

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با محکومیت شدید این جنایت مراتب تبریک و تسلیت شهادت شهدای گرانقدر سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان را در روز شهادت مولا و مقتدایمان آقا امیرالمومنین محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده‌های معظم و همرزمان آنان و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی، اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار