فرمانده سپاه استان اردبیل:

اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران بدون مجازات نخواهد ماند

سردار سرتیپ پاسدار «محمدی اصل» در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران و به‌ شهادت‌رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت بدون مجازات نخواهد ماند.
کد خبر: ۶۵۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ - 02April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل،سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پی شهادت فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه، پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن پیام بدین شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 «وَ الَّذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللهُ رِزْقًا حَسَنًا»

 بار دیگر عجز و استیصال رژیم کودک کش صهیونیستی در پی شکست‌های آن رژیم غاصب در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه، با جنایتی دیگر و شهادت مجاهدین مخلص، آشکار شد.

 شهادت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه را به ولی‌امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا، خانواده معظم آن شهیدان، رزمندگان جبهه مقاومت و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 بدون تردید خون پاک سرداران شهید و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به‌شهادت‌رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

 امید دارم خدای متعال آن مجاهدین فی‌سبیل‌الله و مدافعان حرم و حریم اهل‌بیت و اصحاب ائمه علیهم‌السلام را با انبیا و اولیا الهی محشور فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها