رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کازرون:

امام علی (ع) مصداق واقعی خدمت به خلق است

حجت‌الاسلام زارع پور در مراسم شب احیا ۲۱ رمضان در جمع عزاداران شهرستان کازرون گفت: مصداق واقعی خدمت به خلق امام علی (ع) است.
کد خبر: ۶۵۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ - 01April 2024
امام علی (ع) مصداق واقعی خدمت به خلق استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «زارع پور» رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کازرون در مراسم شب احیا ۲۱ رمضان در جمع عزاداران شهرستان کازرون با تسلیت شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) اظهار داشت: شب قدر شب احیا و بیداری شدن بندگان الهی است.
 
وی ادامه داد: خدمت به خلق مقدمه رسیدن به خداوند است و دامنه آن در جامعه گسترده بوده و مصداق واقعی خدمت به خلق مولا امیر المومنین (ع) است که در تاریخ بی نظیر است.
 
رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کازرون افزود: در مسیر عبودت و ایمان به خداوند متعال علی (ع) می‌باشد که همه چیزش را در راه خدا تقدیم می‌کند.
 
حجت الاسلام زارع پور یاد آور شد: دینمان را با زندگی اشخاص تنظیم نکنیم بلکه با قرآن و سنت تنظیم نمائیم و مخاطب خودمان را اشخاص در دین قرار ندهیم.
وی گفت: یاس و ناامیدی شیطان باعث نشود که از رحمت خداوند متعال بد بین شویم.
 
رئیس سازمان تبلیغات شهرستان کازرون تصریح کرد: در شب احیا از لطف و کرم خداوند متعال غافل نباشیم و امید به فضل و بخشش خداوند متعال باشیم و لطف و رحمت الهی بی منتهاست.
 
وی خاطر نشان کرد: قطعا نگاه خداوند در شب‌های قدر به شیعیان مولا علی (ع) و حضرت زهرا (س) با دیگران تفاوت دارد.
 
حجت الاسلام زارع پور تاکید کرد: دعا در حق همدیگر در این شب‌ها را در اولویت قرار دهیم جهت استجابت و سبک زندگی قرآنی را در این شب‌ها که ایام نزول قرآن است را توجه داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار