فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

مهم‌ترین دستاورد عملیات طوفان‌الاقصی/ میدان رسانه، میدان مجاهدت و جهاد است

سردار رفیعی آتانی گفت: طوفان الاقصی دستاورد‌های بزرگی داشت در این میان مهم‌ترین دستاورد آن تبدیل فلسطین به مسئله اول جهان بود.
کد خبر: ۶۵۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ - 01April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، ضیافت افطاری اصحاب رسانه با حضور شهید گمنام در محل حسینیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از سوی سازمان بسیج رسانه برگزار شد.

در این ضیافت افطاری سردار «رستعملی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به تحولات غزه اظهار داشت: قدسی که امروز به انتظار فتح آن نشسته‌ایم مدیون مسیری است که شهیدان عزیز ما از جمله شهید سلیمانی آن را طی کرده است.

وی با بیان این که شهیدان گمنام سند استقلال ما هستند، گفت: اگر امروز فرزندانی که به‌عنوان شهید گمنام به شهرمان آورده‌اند به موقع وارد میدان نمی‌شدند ما سرنوشت سرزمین‌های اشغالی را داشتیم.

سردار رفیعی آتانی افزود: آمدن شهیدان عزیز در واقع یادآوری به ما است که چگونه بر خلاف دنیای عرب که ۷۵ سال اشغال فلسطین را شاهد هستند ما در ۸ سال دفاع مقدس جلوی دنیا ایستادگی کردیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) با بیان اینکه این اصحاب رسانه هستند که باید پیام‌های شهیدان را مخابره کنند، عنوان داشت: واژه‌هایی که اصحاب رسانه خلق می‌کنند برد بیشتری از سلاح‌های ما دارند قدرت رسانه بی‌بدیل است و فاصله‌ها را کم می‌کند بطوری که در میدان جنگ آنان جغرافیا مفهومی ندارد.

وی اضافه کرد: اگر ۷۵ سال یکی می‌توانست ذهن‌های اعراب را در اختیار بگیرد و رسانه‌ای در کار نبود قطعا آنان از خواب غفلت بیدار شده بودند و در این سال‌ها از بی‌خبری رنج نمی‌بردند.

سردار رفیعی آتانی عنوان داشت: به عنوان یک سرباز کوچک که در میدان‌های بسیاری بوده ام بر این باورم که میدان رسانه تمام کننده است این میدان را قدر بدانید که میدان مجاهدت و جهاد است.

وی با اشاره به دستاورد‌های نبرد طوفان الاقصی گفت: بزرگترین دستاورد‌های نبرد حماس و طوفان الاقصی شکستن هیمنه اسراییل، عبور از موانع آنان تا عمق سرزمین‌های اشغالی و اشراف اطلاعاتی بود با این وجود امروز هر چه جلوتر می‌رویم ارزش این دستاورد‌ها کم‌تر می‌شود.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: ۷۵ سال آمریکا به دنبال این بود که فلسطین مسئله اول جهان اسلام نباشد و از این موضوع ترس داشتند، اما حضرت امام با ظرافتی خاص جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام «روز قدس"» نامگذاری کردند تا حداقل یک روز در سال مسئله اول دنیای اسلام فلسطین شود.

وی افزود: به برکت وجود حضرت امام (ره) امروز بیش از ۲۰۰ روز در سال فلسطین مسئله اول نه تنها دنیای اسلام بلکه تمام جهان شده است و این امر مهم‌ترین دستاورد طوفان الاقصی نیز محسوب می‌شود که سرانجام فلسطین از زیر آوار‌ها دیده شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین خطاب به اصحاب رسانه استان عنوان داشت: بیایید صدای فلسطین و مردم فلسطین باشیم فلسطین فقط باریکه نوار غزه یا تمام سرزمین‌های اشغالی و یا بخشی از غرب آسیا نیست، بلکه امروز فلسطین حق است بیایید صدای حرف حق شویم بی‌تردید در کانون این نبرد حق طلبانه نیز رسانه قرار دارد که ان شاالله در روز قدس این کانون تاثیر خود را نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار