فرمانده سپاه قم:

۱۲ فروردین پیروزی انقلاب اسلامی را تکمیل کرد

سردار «موحد» گفت: یوم الله ۱۲ فروردین و رای قاطع ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، جریان پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ را تکمیل کرد.
کد خبر: ۶۵۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳ - 31March 2024

۱۲ فروردین جریان انقلاب اسلامی را تکمیل کردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار سرتیپ دوم «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

«۱۲ فروردین، یادآور اندیشه بلند و مترقی بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است که مردم سالاری حقیقی را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشت و در این روز به فاصله کمی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تکیه به آرای بیش از ۹۸ درصد مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی را جایگزین نظام پوسیده و مرتجع شاهنشاهی کرد.

در روز‌های ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸، ملت بزرگوار ایران با حضور گسترده خود در همه پرسی تعیین نظام حاکم بر کشور انقلابی ایران، با اکثریت قریب به اتفاق، به نظام جمهوری اسلامی رای داد و یک مقطع بی نظیر در تاریخ کشور عزیزمان خلق کرد که این حادثه نقطه مکمل انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷ بود.

اکنون با گذشت بیش از ۴ دهه از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، علیرغم طراحی‌ها و نقشه‌های گسترده و متنوع دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان، ملت بزرگ ایران همچنان در مسیر آرمان‌های این نظام مقدس تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، پایدار و استوار، با سرعت پیش رفته و ان شاءالله به زودی قله‌های سعادت و پیشرفت را فتح خواهد کرد.

سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام مقتدر و مظلوم حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام، سالگرد واقعه ۱۲ فروردین و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشته و آمادگی خود را برای هرگونه جانفشانی در راه نیل به اهداف انقلاب اسلامی اعلام می‌نماید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار