فرمانده نیروی دریایی سپاه خبر داد؛

رژه دریایی ۳ هزار شناور مردمی جبهه مقاومت در آستانه روز قدس

دریادار تنگسیری گفت: شناور‌های بسیج مردمی در ایران و شناور‌های مردمی کشور‌های محور مقاومت در عراق، سوریه، یمن و لبنان روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین با برافراشتن پرچم فلسطین رژه خواهند رفت.
کد خبر: ۶۵۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹ - 30March 2024

رژه شناورهای مردمی در سراسر سواحل کشورهای جبهه مقاومت ،همزمان با روز جهانی قدسبه گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان به نقل از سپاه نیوز، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه، اظهار داشت: رژه شناور‌های بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی کشور‌های محور مقاومت در آستانه روز جهانی قدس  به‌صورت سراسری و همزمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رژه بیان داشت: نمایش ظرفیت محور مقاومت در حوزه دریا و اجرای رژه برای رژیم منحوس و ظالم صهیونیستی حامل پیام است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز قدس امسال در سراسر جهان فراگیرتر از هر سال برگزار خواهد شد و برای دومین سال است که رژه سراسری مردمی به‌صورت خودجوش انجام می‌شود.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: در کشور ما نیز  پیش‌بینی می‌کنیم بیش از سه هزار شناور مردمی سبک و سنگین  در ۱۳ نقطه از سواحل جنوب و شمال کشور که مشخص شده است حاضر شوند.

وی اظهار داشت: شناور‌های بسیج مردمی در ایران و شناور‌های مردمی کشور‌های محور مقاومت در عراق، سوریه، یمن و لبنان به‌صورت همزمان روز پنج‌شنبه شانزدهم فروردین با برافراشتن پرچم فلسطین رژه خواهند رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار