با صدور پیامی؛

مدیرکل دفاع مقدس البرز در پیامی شهادت «بهروز واحدی» را تسلیت گفت

سردار «اسلامی» با صدور پیامی شهادت «بهروز واحدی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۵۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ - 28March 2024

مدیرکل دفاع مقدس البرز در پیامی شهادت شهید القدس بهروز واحدی را تسلیت گفت به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید القدس «بهروز واحدی» از مردم استان البرز جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام در روز جمعه در مصلای کرج دعوت به عمل آورد.

در متن پیام سردار اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت مظلومانه شهید القدس بهروز واحدی توسط رژیم جنایتکار صهیونسیتی، موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

اینجانب، شهادت این شهید والامقام را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، بیت مکرم ایشان و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

شهید بهروز واحدی از رزمندگان مخلص و ولایتمدار استان البرز بود که در دفاع از حرم آل الله و مبارزه با تروریسم تکفیری، جان خود را فدا کرد و به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.

بی شک، مجاهدت و رشادت‌های این شهید والامقام در راه دفاع از اسلام و حریم اهل بیت (ع)، اجری بی بدیل نزد خداوند متعال خواهد داشت و یاد و خاطره ایشان تا ابد گرامی و ماندگار خواهد بود. از خداوند متعال برای این شهید والامقام، علو درجات و برای خانواده محترم ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار