مسئول گروه جهادی منتظران ظهور استان مازندران خبر داد؛

ارائه ۱۰۰۰ خدمت دندانپزشکی به مردم «سربیشه» توسط جهادگران

«مسلمی» گفت: تاکنون حدود یک‌هزار خدمت دندانپزشکی به مردم بخش مود شهرستان سربیشه ارائه شده و خدمات‌رسانی تا هشتم فروردین ادامه دارد.
کد خبر: ۶۵۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸ - 27March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «مسیح مسلمی» مسئول گروه جهادی منتظران ظهور استان مازندران امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مؤسسه جهادی منتظران ظهور از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه‌های مختلف آغاز کرده و در تمام استان‌های کشور حضور داشته و خدمات جهادی ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه نقطه هدف ما در استان خراسان جنوبی، شهرستان مرزی سربیشه است و امسال سومین سالی است که مهمان خراسان جنوبی هستیم، بیان داشت: با توجه به فعالیت‌های مختلف گروه جهادی، سال‌های قبل در حوزه عمرانی به روستا‌های بخش مرکزی شهرستان سربیشه خدمات‌رسانی داشتیم.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور استان مازندران با اعلام اینکه امسال از ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا هشتم فروردین ۱۴۰۳ در بخش مود شهرستان سربیشه حضور داریم، تبیین کرد: خدمات پزشکی و دندانپزشکی توسط مؤسسه جهادی منتظران ظهور به اهالی بیش از ۱۰ روستای این بخش ارائه می‌شود.

مسلمی اضافه کرد: ۱۰ نفر جهادگر متشکل از پزشک، دندانپزشک و روحانی امسال مهمان مردم مرزنشین شهرستان سربیشه هستند و در کنار خدمات دندانپزشکی، مباحث معرفتی و بصیرتی نیز مطرح و تبیین می‌شود.

وی به محرومیت شهرستان سربیشه اشاره کرد و گفت: قبل از حضور تیم جهادی در منطقه مشکلات و نیاز‌های شهرستان احصا شده و با توجه به نیاز مردم منطقه فعالیت مورد نظر و گروه جهادی مربوطه اعزام می‌شود که برای امسال تصمیم بر حضور تیم دندانپزشکی شد.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور استان مازندران با بیان اینکه تاکنون حدود یک‌هزار خدمت دندانپزشکی به مردم بخش مود شهرستان سربیشه ارائه شده و خدمات‌رسانی تا هشتم فروردین ادامه دارد، افزود: با توجه به محرومیت منطقه، یکی از مهم‌ترین وظایف گروه‌های جهادی اعزام شده به شهرستان سربیشه، فعال کردن گروه‌های جهادی نیمه فعال بومی منطقه و همراه کردن آن‌ها با گروه‌های جهادی مهمان جهت خدمات‌رسانی است.

مسلمی هدف از خدمت‌رسانی این گروه جهادی را زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج)، نشاندن لبخند رضایت بر چهره مردم مرزی و و ایجاد انگیزه به مردم برای خدمت‌رسانی ذکر کرد و بیان داشت: خوشبختانه در شهرستان سربیشه قرارگاه جهادی فعال و همراهی مسئول قرارگاه جهادی شهرستان با گروه جهادی منتظران ظهور طی این سال‌ها بسیار خوب بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علی‌رغم همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز و فاصله بسیار زیاد خراسان جنوبی تا استان مازندران و شهر آمل، جهادگران با شوق و رغبت در این منطقه حاضر شده و با عشق و علاقه به هموطنان خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار