کادر بهداشت و درمان کرمانشاه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

اجتماع کادر بهداشت و درمان، اساتید، کارکنان، دانشجویان و بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲ - 26March 2024

کادر بهداشت و درمان کرمانشاه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، اجتماع کادر بهداشت و درمان، اساتید، کارکنان، دانشجویان و بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد.

 «قباد محمدی» رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در این اجتماع اظهار داشت: جنایات و وحشی‌گری‌هایی که رژیم صهیونیستی در غزه رقم زده، به عنوان لکه ننگی در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد و سکوت جامعه بشری و برخی کشورهای مسلمان در برابر این جنایات و نسل کشی ها جایز نیست.

وی افزود: متاسفانه این جنایات به ویژه علیه زنان و کودکان و کادر درمان در حال افزایش است، خصوصا جنایاتی که چند روز پیش در بیمارستان شفای غزه شکل گرفت بسیار ددمنشانه است و این جنایات را محکوم می کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه  از کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که برای کمک به مردم مظلوم غزه اعلام آمادگی کرده‌اند، قدردانی کرد.

محمدی ابراز امیدواری کرد به لطف الهی ملت فلسطین و غزه بر این ظلم پیروز شوند و رژیم غاصب صهیونیستی به سزای اعمال پلید خود برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار