بیانیه بسیج هنرمندان شهرستان اراک در پی وقوع جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه

بسیج هنرمندان شهرستان اراک با صدور بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۵۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ - 26March 2024

بیانیه بسیج هنرمندان شهرستان اراک در پی وقوع جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، بسیج هنرمندان شهرستان اراک با صدور بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

آنچه امروز عریان‌تر از همیشه می‌شود تمدّن بی‌نقاب غرب است که دیوانه‌وار با جلوداری صهیون بی‌شرم به سوی سقوط در حرکت است. میراث‌داران توحّش و تجاوز، در منظر و مرآی بین‌الملل خود را در آینه‌ی صهیونیزم حرامی، برهنه و بی‌آبروتر از پیش می‌کنند و آرمان قدس بر تارک اندیشه و ایمان آزادی‌خواهان عالم، روز به روز درخشان‌تر می‌شود.

مضحکه‌های تلخک‌های بین‌المللی دیگر برای خودشان هم تاریخ مصرف ندارد و آنچه امروز عریان‌تر و برهنه‌تر از همیشه است بی‌هویتی و حیوان‌صفتی سردمداران فکری و فرهنگی نظام سلطه است. امروز که تیرهای کینه و کیدِ شیطان بزرگِ قمارباز، یکی پس از دیگری به سنگ مقاومت خورده و به سوی خودش کمانه کرده است چونان بدمستی تیغ به دست، رسواتر و بی‌پرده‌تر خویِ حیوانیِ خود را عیان می‌سازد، یقین داریم که اقدامات شنیع رژیم پلشت و پلید صهیونیستی روز به روز آنها را به ورطه‌ی نیستی و نابودی نزدیک و نزدیکتر خواهد کرد و صبح پیروزی نزدیک است إن شاء الله تعالی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار