فرمانده انتظامی استان لرستان:

لرستان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم امنیت مردم کرده است

سردار الهی گفت: فرماندهی انتظامی استان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم امنیت و آرامش مردم کرده است و تا کنون ۲ یادواره با حضور همه خانواده‌های شهدای امنیت لرستان بر گزار شده است.
کد خبر: ۶۵۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴ - 25March 2024

لرستان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم امنیت مردم کرده استبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس‌  از لرستان سردار «یحیی الهی» فرمانده انتظامی لرستان امروز (دوشنبه) در دیدار با حجت الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در این ماه مبارک و تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از پشتیبانی‌های معنوی نماینده، ولی فقیه در لرستان از مجموعه انتظامی این استان اظهار داشت: همه ما واقفیم که یکی از دلگرمی‌های فرزندانتان در مجموعه انتظامی که فعالیت جهادگونه در عرصه نظم و برقراری امنیت در استان دارند، حمایت‌ها و کلام دلگرم کننده حضرتعالی است.

وی افزود: در طول این ۳ سالی که در محضر حجت الاسلام شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان بودیم و قبل از آن هم ما به عینه شاهدیم و می‌بینیم دلگرمی حمایت‌های وی از ماموریت‌های گسترده‌ای که انتظامی استان و کشور بر عهده دارد.

سردار الهی افزود: در سال ۱۴۰۲ الحمدالله رب العالمین در حوزه انتظامی سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازرسان متعددی از سطح کشور داشتیم ستاد کل و مجموعه انتظامی و آنچه خودمان تجزیه و تحلیل کردیم در پایان سال و احصا وضعیت بسیار خوب بود و شاهد یک روند رو به کاهش در همه زمینه‌های جرائم بودیم.

فرمانده انتظامی استان لرستان ضمن تقدیر از مجموعه همکاران انتظامی از ستاد تا دورترین نقطه که همیشه پای کار و در مامورت‌ها جانانه کار کردند گفت: موفقیت کارکنان انتظامی حاصل همراهی و پشتیبانی خانواده این عزیزان است همسران محترمی که برای فرزندانشان هم پدر هستند و هم مادر، چون در ۲۴ ساعت به جرات می‌توانم بگویم ۱۷ الی ۱۸ ساعت همکاران انتظامی در محل کار حضور دارند و نتیجه آن امنیت و التزام بخشی و آرامشی است که ما در سطح استان شاهد آن هستیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از سایر دستگاه‌ها در پشتیبانی از پلیس تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی، دستگاه قضائی و ادارات با ما همکاری می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد و یک تقدیر و تشکر ویژه‌ای هم بکنم از جامعه محترم روحانیت، ائمه محترم جمعه در سراسر استان خصوصا نماینده محترم ولایت فقیه با توجه به نفوذ کلامی که در بین مردم دارند.

سردار الهی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها، همراهی مردم جهت برقراری نظم و امنیت است گفت: در یکی از همین جلسات امنیت محله محور که یکی از رویکرد‌های انتظامی در سال گذشته و در سطح استان شروع کردیم و خدا رو شکر یک نتیجه خوبی هم گرفتیم.

فرمانده انتظامی با اشاره به وضعیت اجتماعی و انتظامی و امنیتی در مناسبت‌های مختلف در سال گذشته خاطرنشان کرد: وضعیت انتظامی امورات و سر و سامان دادن نظم و امنیت با فرماندهی انتظامی استان است و در تمام مناسبت‌ها علی رغم اینکه تهدیداتی داشتیم و برآورد‌ها هم بر این بود که احتمال اتفاقاتی در این مناسبت هااست با تلاش و تدابیری که اندیشیده شد، موفق عمل کردیم. 

این مقام انتظامی در استان لرستان با اشاره به این که در ۳ سال گذشته در اشراف فرماندهی رتبه برتر قرار گرفتیم، ادامه داد نشان می‌دهد که انتظامی استان در این راستا بسیار خوب کار کرده است یک کارنامه قابل قبول داشته است.

سردار الهی افزود: در حوزه جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز رتبه اول کشوری را داشتیم و این نشان تلاش مجاهد گونه همکاران در مجموعه انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان لرستان بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم امنیت و آرامش مردم کرده و ما با برگزاری ۲ یادواره‌ی شهدا در مصلی الغدیر، همه ۵۰۰ خانواده شهید را با حضور آحاد مردم دعوت کردیم که یک اتفاق خوب و زیبا بود و این یک یادواره مختص شهدا در همه شهرستان‌ها برگزار کردیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار