اختتامیه رویداد علمی و آموزشی پانسیون مطالعاتی در هرمزگان

«احمدی» از اختتامیه رویداد علمی و آموزشی پانسیون مطالعاتی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد با همکاری گروه آموزشی امین در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸ - 25March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،«احسان احمدی» معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان امروز در جمع خبرنگاران، در اختتامیه پانسیون مطالعاتی اظهار داشت: رویداد علمی و آموزشی پانسیون مطالعاتی با همکاری کمیته امداد و گروه آموزش امین برای 150نفر از دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

احمدی با بیان اینکه این رویداد علمی و آموزشی از 23 اسفند سال 1402 به مدت 11 روز در بندرعباس برگزار شده بود، افزود: این رویداد جهت ارتقاء سطح علمی و آموزشی دانش آموزان و آمادگی آنان در آزمون سراسری کنکور 1403 فراهم شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: آموزش و تدریس این دوره توسط 14 نفر از اساتید و نخبه علمی دانشگاه های شهید بهشتی و امیر کبیر تهران برعهده داشتند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تقدیر از گروه آموزشی امین، گفت: در حال حاضر 47 هزار و 865 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند که از خدمات آموزشی و فرهنگی این نهاد بهره مند هستند.

در پایان این مراسم از نفرات برتر دانش آموز در این دوره آموزش علمی با اهدای هدایا تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار