فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا:

رمز موفقیت، عزت و اقتدار نیروهای مسلح در وحدت و هم افزایی است

امیر«طاهری» گفت: رمز موفقیت، عزت و اقتدار نیروهای مسلح در وحدت و هم افزایی است و این همدلی، عزم و اراده نیروهای مسلح، فتح قله‌های افتخار را برای آنها مضاعف کرده است.
کد خبر: ۶۵۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰ - 25March 2024

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا: رمز موفقیت، عزت و اقتدار نیروهای مسلح در وحدت و هم افزایی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمد علی طاهری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا  شامگاه (یکشنبه) در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ، اظهار داشت: ارتش همیشه و در همه عرصه‌ها چه در حفظ و حراست از حدود و ثغور کشور و چه در شرایط سخت و بحرانی و مقابله با بلایای طبیعی در خدمت مردم و در کنار مسئولین آماده خدمت رسانی است.

وی با اشاره به خدمت رسانی ارتش در بلایای طبیعی در این استان از جمله سیل و زلزله آبان سال ۱۳۹۶ کرمانشاه، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همیشه آماده خدمت رسانی به مردم است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا رمز موفقیت، عزت و اقتدار نیروهای مسلح را در وحدت و هم افزایی دانست و تاکید کرد: این همدلی، عزم و اراده نیروهای مسلح، فتح قله‌های افتخار را برلی آنها مضاعف کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار