امام جمعه آبیک:

زمینه مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود

حجت‌الاسلام «تقی روحانی» گفت: می‌طلبد دولت برای تحقق شعار سال، مسیر را ریل‌گذاری و هموار کرده تا مردم بیشتر پای کار اقتصادی بیایند.
کد خبر: ۶۵۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰ - 24March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین؛ حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امام جمعه شهرستان آبیک نامگذاری امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط مقام معظم رهبری را نوعی تحقق عملی همه جانبه اصل ۴۴ قانون اساسی و مردم محوری دانست و اظهار کرد: هر زمانی که اقتصاد دست دولتمردان و قوه مجریه داده شده پیشرفتی نداشته‌ایم و گرچه در راستای اصل ۴۴ اقداماتی انجام شده اما اهداف آن طور که مد نظر انقلاب و قانون اساسی بوده، تحقق نیافته است.

وی افزود: «اقتصاد مردم محور» یعنی کسانی که صاحب ثروت هستند و دستی در اقتصاد دارند را با نظارت همه جانبه و دقیق دولت وارد میدان اقتصادی کرد که رهبر معظم انقلاب هم بر دقت لازم در این زمینه تاکید و تذکر لازم را داده‌اند.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: اگر جهش تولید با مشارکت مردم تحقق یابد، قطعا اقتصاد با مردم محوری پیش خواهد رفت و مشکلات و موانع، بیشتر برطرف می‌شوند.

سفره مردم توسعه یابد

روحانی شعار امسال رهبر فرزانه انقلاب را محوری‌ترین شعار در طی چند سال اخیر ذکر و با تاکید بر تحقق این شعار از سوی مسوولان با ارائه طرح به مردم و میدان دادن بیشتر به سرمایه‌گذاران برای انجام کارهای تولیدی بیان کرد: می‌طلبد دولت برای تحقق شعار سال، مسیر را ریل‌گذاری و هموار کرده تا مردم بیشتر پای کار اقتصادی بیایند.

وی با بیان اینکه در واقع مسوولان باید موانع و مشکلات را از سر راه سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بخش اقتصادی بردارند و کمک کنند، تصریح کرد: مسوولان نباید برای تحقق شعار سال چوب لای چرخ سرمایه‌گذاران بگذارند تا از خروج سرمایه ها جلوگیری کنیم. مسوولان باید مساعدت لازم را با سرمایه‌گذاران داشته باشند تا با دلگرمی پای کار اقتصادی حضور یابند.

امام جمعه شهرستان آبیک افزود: شعار سال گذشته مبنی بر «افزایش تولید و مهار تورم» همچنان مطالبه ادامه دار مقام معظم رهبری و ما نیز است و در بیانات خود فرمودند که از سه قوه در زمینه تحقق این شعار، راضی نیستند که باید تلاش شود سفره مردم توسعه یابد و در بحث اقتصادی و معیشتی، مردم نفس راحت‌تری بکشند.

روحانی اذعان کرد: از شخص رئیس جمهور گرفته تا وزرا و نمایندگان مجلس و منتخبین مجلس و دیگر مسوولان درخواست می‌شود به شعار سال نامگذاری شده رهبر انقلاب، نگاه شعاری نداشته باشند چراکه با برگزاری همایش‌ها، سخنرانی‌ها، مقالات، سمینارها و کنگره‌ها این شعار محقق نمی‌شود.

وی افزود: مسوولان و نمایندگان مجلس باید شعار مقام معظم رهبری را در کف جامعه، عملی و محقق سازند و قطعا با هم افزایی سه قوه و ارائه طرح‌های عملی و میدان دادن به سرمایه‌گذاران، امسال می توانیم شاهد حرکت‌های خوب اقتصادی در کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار