پوستر سومین جشنواره زائران کریمه (س) رونمایی شد

پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه (س) با حضور نماینده ولی فقیه در استان قم، استاندار قم و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان رونمایی شد.
کد خبر: ۶۵۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸ - 23March 2024

پوستر سومین جشنواره زائران کریمه (س) رونمایی شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت الله «سیدمحمد سعیدی» نماینده ولی فقیه در استان قم در آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه (س) اظهار داشت: رسانه‌های نقش بسیار مهمی دارند و نباید قدرت رسانه را نادیده گرفت.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) عنوان کرد: امید است اصحاب رسانه استان قم با حضور فعالانه در انعکاس برنامه‌های مجموعه‌های مختلف استان در ایام عید نوروز که مقارن با ماه مبارک رمضان است، مدیران را در ارائه خدمات هر چه بهتر به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام یاری دهند.

سید محمد آقامیری استاندار قم نیز گفت: رهبر معظم انقلاب بر امر جهاد تبیین تاکید بسیاری دارند و رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در عرصه جهاد تبیین بر عهده دارند که یکی از ابعاد آن تبیین خدمات دولت به مردم است؛ رسانه‌ها از سویی دیگر می‌توانند مشکلات و نارسایی‌ها را به مدیران انتقال دهند و زبان رسای جامعه باشند.

وی ادامه داد: سومین جشنواره زائران کریمه (س) نیز با هدف دنبال کردن این دو ماموریت یاد شده برگزار می‌شود و رسانه‌ها در این ایام همانند همیشه بازوان مدیران و مسوولان در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران و مسافران در شهر مقدس قم هستند.

در این آیین تعدادی از معاونان استانداری قم و مسئولان فرهنگی حرم مطهر، عباس ذاکریان فرماندار قم و فخرالدین یوسف پور مدیر خانه مطبوعات استان قم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار