وصیت‌نامه شهید «اصغر رحیمی»؛

سازش با ستمگران گناهی نابشخودنی است

شهید رحیمی در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «امروز سازش با جباران و ستمگران، گناه نابخشودنی است و خون شهیدان عزیز پایمال می‌شود.»
کد خبر: ۶۵۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ - 01April 2024

سازش با ستمگران گناهی نابشخودنی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «اصغر رحیمی» فرزند «علی‌اوسط» ۱ آذرماه ۱۳۴۳ در زنجان دیده به جهان گشود. این شهید والامقام ۱۰ تیرماه ۱۳۶۳ در سومار به فیض شهادت نائل آمد. بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید را به بهانه سالگرد شهادتش می‌خوانیم.

کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده مپندارید بلکه آنان زنده هستند و در نزد خدایشان روزی می‌خورند.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

گرچه کوچکتر از آنم که به شما مؤمنین و مسلمین وصیت نمایم لیکن مطالبی چند خدمت همشهریان عزیزم، برادران و خواهران گرامی یادآوری می‌کنم. بعد از حمد خدا سلام و صلوات بر رسول گرامی (ص) و ائمه اطهار (ع) و حضرت مهدی موعود (عج) و نائب برحقش امام خمینی بت‌شکن. درود فراوان به شهیدان از صدر اسلام تا کربلای ایران و خانواده‌های معظم شهداء، اسراء، مفقودین و جانبازان.

امیدارم همه گوش به فرمان پیر جماران، امام بزرگوار که او نعمتی بسیار بزرگ از سوی خدا است. او در اسلام ذوب و حل شد و ما نیز باید در او که نمونه‌ای از مسلمان کامل است، ذوب شویم؛ قدرش را بدانیم و خدا را شکر کنیم. همیشه تابع دستورات عالی اسلام و قرآن باشیم که نعمت‌های دین پذیرفته شده و در نزد خدا دین اسلام است که حلال را حلال و حرام را حرام بدارید. از اسلام و ولایت‌فقیه دست برندارید که اگر خدای ناکرده سستی کنید و اتحاد خود را از دست بدهید از اسلام دیگر خبری نیست و هیچ چیز باقی نمی‌ماند.

امروز سازش با جباران و ستمگران، گناه نابخشودنی است و خون شهیدان عزیز پایمال می‌شود. در پشت جبهه و در خود جبهه فعالیت را از دست ندهید و برای خدا و خدا را ناظر بر اعمال خود بدانید. این دنیای فانی را پلی برای آخرت و مزرعه‌ای نیکو برای آن دنیا قرار دهید.

پدر و مادر عزیزم! مرا حلال کنید و از مردم حلالیت مرا بگیرید.

برادرم اکبر! سنگر مقاومتت را حفظ کن و بر دنیا ثابت کن که برادر شهید هستی و به برادرم مهدی درس و قرآن تعلیم بده.

خواهرانم! زینب‌وار زندگی کنید و با حفظ حجابتان پیام شهیدان را به مردم برسانید.

والسلام

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها