پیام تبریک فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی به مناسبت سال نو

امیر سرتیپ دوم «شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با صدور پیامی آغاز سال نو شمسی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷ - 20March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی آغاز سال نو شمسی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بهار طبیعت همچنان که عالم طبیعت را از زمستان سرد و سخت می‌رهاند و به آن جانی دوباره می‌بخشد برای انسان‌ها نیز نمادی از نو شدن و تغییر است همان هدفی که در بهار قرآن و بندگی یعنی ماه مبارک رمضان آن را می‌بینیم.

تقارن سال نو شمسی و روز‌های پر فضیلت روزه داری فرصت مناسبی برای تغییر و دگرگونی به سوی بهتر شدن و در نهایت کمال انسان است آن چیزی که همانا خواسته دین مبین اسلام و خداوند قادر متعال می‌باشد.

فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو شمسی و آغاز بهار طبیعت برای مردم شریف استان قزوین آرزوی تغییر و دگرگونی احوال به سمت و سوی احسن الحال را دارد.

اینجانب به پیروی از امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزیز که سال جدید را به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند از عموم مردم جهت همکاری و همیاری با کارگزاران و خادمان خود به مانند سنوات گذشته جهت پیشرفت ایران دعوت بعمل می‌آورد و تاکید می‌نماید که ارتشیان قهرمان به ویژه لشکر ۱۶ زرهی در سال جدید با عزمی راسخ‌تر از قبل همواره در مسیر آرمان‌های آنان قدم برخواهند داشت.

امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین و ارشد آجا در استان‌های قزوین و زنجان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار