وصیت‌نامه شهید «اکبر علی بلندی»؛

برادران! جبهه را پر کنید و بر علیه کفار برخیزید

شهید «اکبر علی بلندی» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «آن‌کس که در سر آزادگی را در مکتب حسین (ع) آموخته باشد، تن به هیچ ذلتی نمی‌دهد و در مقابل همه کسانی‌که بخواهند خدشه‌ای به دین مبین اسلام وارد کنند می‌ایستد و از هیچکس بجز خدا هراسی ندارد.»
کد خبر: ۶۵۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ - 26March 2024

برادران! جبهه را پر کنید و بر علیه کفار برخیزیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «اکبر علی بلندی» فرزند «رضا» هفتم خردادماه ۱۳۴۳ در کاشان دیده به جهان گشود. این شهید والامقام یازدهم آبان ۱۳۶۱ در عملیات محرم به فیض شهادت نائل آمد. در ادامه بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید را می‌خوانیم.

بسم رب شهداء و صدیقین

«آن‌کس که در سر آزادگی را در مکتب حسین (ع) آموخته باشد، تن به هیچ ذلتی نمی‌دهد و در مقابل همه کسانی‌که بخواهند خدشه‌ای به دین مبین اسلام وارد کنند می‌ایستد و از هیچکس بجز خدا هراسی ندارد و به هیچ نیرویی جز نیروی خدا تکیه نمی‌کند.

ایران اسلامی با همان قدرتی که شاه و دست نشاندگانش را بیرون رانده و با همان مشت‌های گره شد از ایمان بر تانک و توپ غلبه کرده، اساس ظلم همه جنایتکاران را با نهیب الله اکبر خمینی رهبر در هم خواهد ریخت...

هم اکنون که دشمنان خدا و قرآن در صفوفی متشکل در هر گوشه‌ای با سرکرده‌ای ظالم و از خدا بی‌خبر بسیج شده‌اند و برآنند تا به هر وسیله که می‌توانند بر اسلام و قرآن ضربه وارد کنند و مانع از جهانی شدن این دین آسمانی گردند و اسرائیل غاصب گلوله‌های خود را بر سر مردم رنج کشیده و مستضعف فلسطین می‌ریزد و مردمی که برای گرفتن سرزمین خود جنگیده اند با خیانت سران جنایتکارشان آواره کشور‌های دنیایند و هر روز با سلاح‌های مدرن خود مردم مسلمان را به خاک و خون می‌کشد.

این جانیان هر روز فاجعه‌ای دیگر می‌آفرینند و عده‌ای رنج کشیده و دست پینه زده را فدای آمال شیطانی خود می‌کنند همه این‌ها که گفتم قلب انسان آزاده و هدف دار را می‌آزارد و او نمی‌تواند در مقابل این جنایات ساکت بنشیند و خصوصا" آن کس که در مکتب حسین (ع) آموخته باشد تن به هیچ ذلتی نمی‌دهد و در مقابل همه کسانی که خواستند خدشه‌ای به دین مبین اسلام وارد کنند می‌ایستد و از هیچ کس به جز خدا هراس ندارد و به هیچ نیرویی جز نیروی خدا تکیه نمی‌کند.

«پیام شهید بلندی برای دانش آموزان»

وصیت دیگرم به برادران دانش آموز است. برادران عزیز امروز ما هر چه از اسلام داریم از ثمره خون شهدا است و کمتر مدرسه‌ای در میهن اسلامی‌مان است که شهید نداده باشد بیایید ثمره این خون‌های پاک را حفظ کنید و جا‌هایی که در شهر قدم نهاده‌اند با وضو باشید و قبل از آموختن هر چیزی تهذیب نفس را انجام دهید که خداوند می‌فرماید:

یُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ: تزکیه قبل از تعلیم و تعلم است؛ و دیگر اینکه برادران اگر ما در جبهه بر علیه کفار رو در روی می‌جنگیم شما هم باید در پشت جبهه بر علیه هر عامل ضد انقلاب و هر گونه کفر و الحاد مبارزه کنید.»

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار