نماینده مجلس شورای اسلامی:

بنیاد شهید در دوره دکتر قاضی زاده به ریل اصلی خود برگشته است

حسن پور گفت: بنیاد شهید زیر نظر دکتر قاضی زاده روی ریل اصلی خودش برگشته است و از ایشان تشکر و تقدیر می‌کنم.
کد خبر: ۶۵۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 19March 2024

بنیاد شهید در دوره دکتر قاضی زاده به ریل اصلی خود برگشته استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهباز حسن پور» نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: خوشبختانه بنیاد شهید و امور ایثارگران در بحث گسترش زیرساخت‌های لازم و استخدام فرزندان شاهد اقدامات موثری انجام داده است، هرچند این کافی نیست و ما باید کل جامعه بزرگ ایثارگران را مد نظر داشته باشیم، زیرا داوطلبان بسیجی و پاسدار ما و سایر نیرو‌های مسلح و سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) همه به میل خودشان به دفاع از میهن و انقلاب پرداختند و امروز ما شرمنده خیل عظیم خانواده ایثارگران هستیم.

وی ادامه داد: رئیس بنیاد شهید از قانون‌گذاران صاحب‌نام کشور محسوب می‌شوند و بیش از یک دهه قانون‌گذار مجلس شورای اسلامی بودند. ایشان بنیاد شهید را رفته رفته به ماموریت اصلی خودش برمی‌گردانند و به نوبه خودم از فعالیت‌های خوب و زیرساختی آقای دکتر قاضی زاده و معاونین ایشان تشکر می‌کنم.

نماینده مردم کرمان در مجلس ادامه داد: بنیاد شهید زیر نظر دکتر قاضی زاده روی ریل اصلی خودش برگشته است و از ایشان تشکر و تقدیر می‌کنم. نه فقط تشکر و تقدیر بلکه باید شکرگذار باشیم که خوشبختانه آن جایگاه معنوی و ارزشی که حضرت امام (ره) به دنبالش بود و آن فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد در کشور جاری و ساری می‌شود.

منبع: حیات

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار