مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

برگزاری ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

«مظفری» از برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در دو بخش دانش آموزی و عمومی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ - 18March 2024

«کمال مظفری» مدیر روابط عمومی و فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در دو بخش دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره در مرحله اول شناخت استعداد‌هایی است که در این زمینه فعال هستند و آثاری به صورت فاخر تولید کردند و انتشار تولیدات آنان در سکو‌های انتشار قوی است.

مدیر فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با بیان اینکه جشنواره در دو بخش دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری بخش دانش آموزی این است ایجاد یک جریان‌سازی فرهنگی در بین این قشر است تا تولیداتی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت تهیه کنند.

وی ادامه داد: در بخش عمومی هم افراد و ظرفیت‌های استان شناسایی و یک بانک اطلاعاتی جامع در این خصوص تهیه می‌کنیم.

مظفری افزود: محور‌های جشنواره شامل پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موشن گرافیک و پویانمایی و انیمیشن است.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال ۳۱ اردیبشهت سال ۱۴۰۳، است، گفت: آدرس دبیرخانه همدان، میدان قائم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است و بعد از دریافت آثار و داروی نفرات برتر به جشنواره ملی ارسال می‌شوند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با اشاره به اینکه اختتامیه این مراسم در ۲۰ خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود، متذکر شد: آدرس کانال جشنواره در پیام‌رسان‌های مختلف @DEFAMAJAZi6 است.

برگزاری ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار