در مراسمی به میزبانی هیات خادم الرضا (ع)؛

خانواده‌های شهدای مدافع امنیت در قم تجلیل شدند

تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و امنیت در نشست صمیمی با هیات خادم الرضا (ع) در حسینیه هیات بنی فاطمه (س) قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۵۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ - 18March 2024

خانواده‌های شهدای مدافع امنیت در قم تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، نشست صمیمی خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت پایدار و مدافع امنیت وطن به میزبانی هیات خادم الرضا(ع) در حسینیه هیات بنی فاطمه (س) قم برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «رسول حیدرلو» مسؤول ایثارگران سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) طی سخنانی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: هیات خادم الرضا (ع) از هیئات باسابقه در امر برگزاری محافل و مراسم مذهبی با حضور اقشار مختلف مردم بخصوص در ایام دهه اول ماه محرم است.

وی افزود: برگزاری نشست صمیمی ویژه خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت پایدار در مرز‌های شمال غرب و مدافع امنیت وطن در جریان اغتشاشات، اقدام مهم، موثر و بابرکتی در راستای قدردانی از ایثار خانواده‌های معظم شهدا و ایجاد انس و الفت و همدلی بین خانواده‌ها بوده و رضایت کامل آنان را در پی داشته است.

وی بیان کرد: اعطای نشان خادمی به پدران شهدا نیز بر برکت این نشست معنوی و صمیمی افزود و لذا مراتب تقدیر فرماندهی سپاه استان قم و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان از هیات خادم الرضا (ع) به جهت برگزاری این همایش و دیگر اقدامات ارزنده آن را اعلام می‌دارم.

در ابتدای این نشست صمیمی، حمید ناطقی مسؤول هیأت خادم الرضا (ع) با اشاره به سی و یکمین سال تاسیس هیات عنوان کرد: برگزاری ضیافت افطاری و نشست‌های صمیمی با قشر‌های مختلف مردم از اول تا پانزدهم ماه مبارک رمضان و اعطای نشان به برگزیدگان اقشار، از افتخارات بزرگ این هیات محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و امنیت گفت: ما مدیون خون پاک شهدای گرانقدر هستیم و امنیت امروز کشور ما مرهون دلاوری و رشادت شهیدان و ایثارگران است و در همین راستا، واحد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هیأت خادم الرضا (ع) تاکنون چندین یادواره شهدا در طول سال‌های گذشته برگزار کرده است.

در نشست فوق، ۱۶۰ تن از اعضای خانواده‌های معظم ۴۰ شهید والامقام مدافع حرم، مدافع امنیت پایدار و مدافع امنیت وطن حضور داشتند و پدران بزرگوار شهیدان سعید کریمی، احسان کربلایی پور، سعید غلامی شهروز و حسن مختارزاده و نیز حجت الاسلام حیدری و سرهنگ حیدرلو از فعالان مرتبط با امور خانواده‌های شهیدان با اعطای هدایا و نشان خادمی هیات خادم الرضا (ع) تجلیل شدند.

همچنین به هر یک از فرزندان شهدا نیز هدایایی متناسب از جمله اسباب بازی تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها