رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

شعار محوری «شهر ما روزه دار است» در المان‌سازی‌ها دیده شود

حجت الاسلام «اصغری ولوجایی» گفت: با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان باید شعار محوری «شهر ما روزه دار است» در المان سازی‌ها دیده شود.
کد خبر: ۶۵۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ - 18March 2024

///////////// در حال ویرایشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین «علی اصغر اصغری ولوجایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم تجلیل از دست اندرکاران، عوامل اجرایی و رسانه‌های برتر و فعال چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر استان مازندران برای اجرای برنامه‌های چهل‌وپنج سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مازندران جز هفت استان برتر کشور در اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال بوده است. 

وی با بیان اینکه قدردان تلاش‌های اصحاب رسانه برای پوشش بیش از دو هزار و ۵۰۹ برنامه ملی و مناسبتی هستیم، افزود:  به همت ۲۶ کمیته تخصصی ذیل ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» برنامه ریزی و اجرایی شد.

این مسئول با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای تحریم انتخابات افزود: مردم با مشارکت خود پای صندوق‌های رأی به درستی نشان دادند پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

این مسئول با بیان اینکه مسئولین باید قدر این ملت بابصیرت را بدانند و برای رفع مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند، به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن اشاره کرد و خواستار پاسداشت ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس شد.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی از برگزاری ویژه برنامه روز ۱۲ فروردین خبر داد و گفت: این مراسم در روز ۱۰ فروردین با سخنرانی نماینده ولی فقیه در البرز برگزار می‌شود.

این مسئول از برگزاری راهپیمایی روز قدس همزمان با ۱۷ فروردین خبر داد و با اشاره به جنایات ۷۵ساله رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس مرکز استان مازندران از میدان شهید قاسمی آغاز و به سمت میدان شهدا و سپس مصلی امام خمینی (ره) ادامه پیدا می‌کند.

 این مسئول با اشاره به گلایه مندی شهروندان از برخی از المان‌های شهری در سطح مرکز استان مازندران تأکید کرد: متاسفانه نماد‌هایی در ساری الگوسازی می‌شود که با نماد‌های مازندرانی سنخیت ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: المان‌های شهری معرف فرهنگ و هویت هر شهر و منطقه‌ای است، لذا باید متناسب با فرهنگ بومی مردم آن منطقه طراحی و ساخته شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با تأکید بر اینکه حجاب اصیل مردم مازندران باید در المان سازی‌های شهری دیده شود، اذعان داشت: با توجه به تقارن نوروز با ماه رمضان باید شعار محوری «شهر ما روزه دار است» در المان سازی‌ها دیده شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار