نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

نسل جوان و نوجوان هدف اصلی دشمنان هستند

حجت الاسلام «غفوری» گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمنان دستان چدنی خود را زیر پوسته‌ای مخملی پنهان کرده و با آن پوسته دست یاری می‌دهند و این دست چدنی دشمنان در عرصه فرهنگی متمرکز شده است؛ نسل جوان و نوجوان هدف اصلی دشمنان هستند.
کد خبر: ۶۵۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ - 17March 2024

نسل جوان و نوجوان هدف اصلی دشمنان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و‌المسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور استاندار و جمعی از مدیران با تاکید بر اهمیت برگزاری جلسات این شورا در استان اظهار داشت: سطح کار در این شورا جدی و مهمترین کار کل مجموعه‌های فرهنگی استان در این جلسات دیده می شود؛ دشمن در سایر عرصه امید زیادی برای انجام کار موثر برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ندارد اما در حوزه فرهنگی با قدرت کار خود را پیش می برد.

وی با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به جامعه به عرصه فرهنگی دل بسته و در این راه هزینه‌های بسیاری را به صورت آشکار و پنهان انجام می‌دهد، گفت: دشمنان بسیار وقیح، جلاد، خونریز و بی‌رحم هستند و نمونه آن صحنه‌هایی است که در غزه می‌بینیم که با طراحی و مشارکت آمریکا انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری دشمنان دستان چدنی خود را زیر پوسته‌ای مخملی پنهان کرده و با آن پوسته دست یاری می دهند، ادامه داد: این دست چدنی دشمنان در عرصه فرهنگی متمرکز شده است؛ نسل جوان و نوجوان هدف اصلی دشمنان هستند.

حجت الاسلام غفوری افزود: بسیاری از مسائل در جامعه ما به شدت قبیح بوده و دشمنان سعی دارند آنها را عادی جلوه دهند؛ به طور مثال بحث خیانت زن و شوهر را در جامعه رواج می دهند، خیانتی که بیشتر از سمت خانم‌ها است و بانوان را هدف قرار داده‌اند.

وی گفت: بحث دیگر عادی سازی روابط با نامحرم جزو اصلی این پروژه است؛ تبلیغ و ترویج خیانت و عادی سازی ازدواج سفید جزو اصول دشمنان برای از بین بردن مبانی اعتقادی و رفتاری مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه بحث بعدی دشمنان بحث فرزندآوری است، بیان داشت: دشمن در تلاش است که نگه داری از حیوانات به جای فرزندآوری را در بین جوانان رواج دهد؛ متاسفانه بسیاری نیز به نگه داری از سگ، گربه و حتی مار در خانه روی آورده اند.

حجت الاسلام غفوری ادامه داد: یکی دیگر از محورهای خطرناکی که دشمن هزینه زیادی برای دست یابی به اهداف خود انجام می دهد ایفای نقش بانوان در جامعه است؛ شعاری که غائله سال گذشته بر پایه آن بود در واقع یک ذهنیت سازی منفی نسبت به جایگاه زن در جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ و در تمام دنیا نظیر زمینه ای که برای پیشرفت و تعالی جایگاه زن از جهات مختلف در این ۴۵ سال برای بانوان رقم خورده همتا نداشته است، ادامه داد: در شرق نقشی برای زن قائل نبوده‌اند و در غرب نیز به زن به عنوان کالایی برای پیشبرد اهداف سرمایه داران و افزایش سرمایه های حرام استفاده کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: برهنه سازی زن، صحنه‌های فاجعه باری که در دنیای غرب برای زن درسته کرده‌اند و زن را از نقش مادری و نقش محوری در خانواده ساقط کرده اند همه محورهای این هجمه در جامعه ماست؛ در ایران زن محور زندگی و مدیریت خانواده است که دشمن در تلاش است تا این محور را فرو بریزد.

حجت الاسلام غفوری ادامه داد: برای برملا و بی اثر کردن نقشه های شوم و کثیف دشمنان باید جایگاه شورای فرهنگ عمومی در استان بسیار مغتنم شمرده شود و انتظار این است که در این جلسه حتما خود مدیران حضور داشته باشند زیرا طبق فرموده مقام معظم رهبری جلسه شورای فرهنگ عمومی بسیار مهم و اثر گذار است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمن با استفاده از تمام ابزارهای خود مانند تلفن همراه که امروزه در اختیار همه مردم قرار دارد شائبه هایی را در ذهن فرزندان ما ایجاد کرده است؛ دشمن زهر خود را ریخته و ذهن بسیاری از فرزندان ما را مسموم کرده است.

این مسئول با بیان اینکه در شان مردم استان نیست که برش استانی سند بالا دستی فرهنگی که قرار بوده سال ۱۴۰۰ انجام شود و متاسفانه الان که سال ۱۴۰۲ نیز به پایان رسیده است و هنوز این کار انجام نشده است، افزود: نباید اینطور باشد و در عرصه فرهنگی راهی جز اینکه کمرها را برای مقابله با دشمن ببندیم، نداریم.

وی اضافه کرد: دشمن به عرصه فرهنگی دل بسته و اگر خدایی ناکرده در این راه موفق شود تمام داشته ما را خواهد برد؛ این عرصه مانند دیگر عرصه ها نیست و تک تک افراد جامعه هدف دشمن هستند، نفر به نفر فرزندان ما هدف هستند و به آنان آسیب زده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه باید نفر به نفر جامعه که گول دشمن را خورده اند را پس بگیریم، ادامه داد: همانطور که سرزمین های اشغالیمان را پس گرفتیم، همانطور که سهم خودمان را در دنیا از مستکبرین پس گرفتیم، همانطور که امروز به عنوان یک قدرت منطقه ای شناخته می شویم باید فرزندانی که گول دشمن را خورده اند را نیز پس بگیریم.

غفوری گفت: مردم ایران و به خصوص کرمانشاه یک بنیان خدایی و اعتقادی دارند و اگر همه مسئولان به صورت همدل در میدان نبرد با دشمن در عرصه فرهنگی حضور داشته باشند می توان دشمن را در این زمینه نیز شکست داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار