کاشت ۱۶ نهال به یاد شهدای فرهنگی شهرستان بویراحمد

به یاد شهدای فرهنگی شهرستان بویراحمد ۱۶ اصله نهال در محیط‌های آموزشی غرس می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 17March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز (یکشنبه) در آستانه عید نوروز و همچنین فصل درختکاری و روز شهدا با حضور خانواده‌های معظم شهدای والامقام «عین الله دهراب پور»، «جواد هرمز پور» و «علی حسین رضایی»، «کیوان آشنا» شهردار یاسوج و «صالح داستار» سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد سه اصله نهال در محوطه اداره بویراحمد غرس شد.

«صالح داستار» سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این مراسم اظهار داشت: به یاد شهدای فرهنگی شهرستان بویراحمد ۱۶ اصله نهال ثمر دار در محیط‌های آموزشی شهر یاسوج غرص می‌شود. 

داستار افزود: امروز توفیق پیدا کردیم با حضور خانواده‌های ارزشمند سه شهید والا مقام استان به صورت نمادین سه اصله نهال ثمردار از نوع خرمالو در محیط اداره  آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد غرص کنیم.

وی ابراز داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند به همین دلیل وظیفه داریم در هر مقطع از زمان با برگزاری برنامه‌هایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اهدف شهدا را برای نسل‌های آینده خصوصا دانش آموزان تببین کنیم.

داستار با اشاره به فصل درختکاری بیان کرد: کاشت درخت از نظر علمی و زیست محیطی از اهمیت بسیار بالایی برخودار است لذا تصمیم گرفتیم به یاد ۱۶ شهید فرهنگی این کار را انجام دهیم و توصیه می‌کنیم دیگر ادارات استان و مردم در انجام این عمل شایسته کوتاهی نکنند.

«کیوان آشنا» شهردار یاسوج در این آئین گفت: درخت کاری امری مهم در جهت احیای دوباره طبیعت و زمین است. 

آشنا متذکر شد: در تمامی زمینه‌ها این آمادگی را داریم که همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشیم.

کاشت ۱۶ نهال به یاد شهدای فرهنگی شهرستان بویراحمد

کاشت ۱۶ نهال به یاد شهدای فرهنگی شهرستان بویراحمد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار