بیانیه وزارت دفاع سوریه پیرامون حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی

یک منبع نظامی سوری گفت که حملات بامداد یکشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ریف دمشق، باعث زخمی شدن یک سرباز و خسارات مادی شد.
کد خبر: ۶۵۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ - 17March 2024

بیانیه دفاع سوریه پیرامون حمله شب گذشته رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خبرگزاری «سانا» بامداد یکشنبه به نقل از یک منبع نظامی سوریه گزارش داد: «حدود ساعت ۰۰:۴۲ بامداد، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی، چند نقطه در منطقه جنوب را هدف قرار داد».

این منبع در ارتش سوریه به سانا گفت: «پدافند هوایی ما با موشک‌های متجاوز مقابله و تعدادی را رهگیر کرد. این تجاوز منجر به زخمی شدن یک سرباز و خسارات مادی شد».

ساعتی پیش بود که شبکه «المیادین» گزارش داد که سامانه‌های پدافندی ارتش سوریه در حال رهگیری موشک‌های شلیک‌شده به ارتفاعات القلمون و اطراف شهرک «القسطل» در ریف دمشق هستند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

دولت سوریه بار‌ها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. 

ارتش سوریه تاکنون بار‌ها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار