مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

تلاش صدا و سیمای همدان برای توسعه ارزش‌های دفاع مقدس قابل تقدیر است

سردار «ظفری» گفت: فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز همدان برای توسعه ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ شهادت و حجاب و عفاف بین مردم به ویژه نسل جوان قابل تقدیر است.
کد خبر: ۶۵۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۲ - 17March 2024

تلاش صدا و سیمای همدان برای توسعه ارزش‌های دفاع مقدس قابل تقدیر استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در نشست با «کیوان الوندی» مدیرکل صدا و سیمای استان همدان، اظهار داشت: شهدا و جانبازان در سال‌های دفاع مقدس نقش داشتند و برای ماندگاری فرهنگ شهادت در جامعه باید نقش همه آن‌ها به خوبی بیان و برجسته شود.

وی با قدردانی از فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز همدان برای توسعه ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ شهادت و حجاب و عفاف بین مردم به ویژه نسل جوان افزود: در این حوزه شکاف‌هایی بین ارزش‌های انقلاب اسلامی و نسل جوان امروزی وجود دارد که باید با برنامه‌های خلاقانه و مناسب برای ارتباط بیشتر این نسل با فرهنگ ایثار و شهادت تلاش شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان همدان هم نیز بااشاره به ساخت بیش از ۴۰ مستند با موضوع زندگی فردی و اجتماعی شهدا تأکید کرد: مستند‌های مناسبی در این حوزه و نیز فرهنگ حجاب و عفاف ساخته شده است که از شبکه همدان و رسانه ملی پخش میشود.

 الوندی متذکر شد: دغدغه شبکه همدان توجه به فرهنگ ناب اسلامی و شهادت، و نیز معرفی شهدای استان از تمام قشرهاست.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار